Karlson Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har hatt en helt sykt fet kveld, med skoleball som innebar stripping og særs mye dansing. Har ikke hatt det så gøy på lenge! Endret 15. februar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Alltid hyggelig med lange samtaler på msn, spesielt når det er med et flott eksemplar av det motsatte kjønn. Endret 15. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Fred og ro! Det er ingenting jeg hater mer enn småunger som skriker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 At det ikke er lenge til jeg ser kjæresten igjen Hvorfor ""? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Oh haha, en tegneserie på tv som viser kjønnsorganer til barn og pupper. Det er tydeligvis greit så lenge det er en afrikansk stamme det handler om . Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) igår spilte jeg mye bedre og sikrere på tennisbanen enn tidligere. tror jeg er på ferten av noe,mulig gjennombrudd i spillestyrke for min del. fikk mange gode vekslinger og fights;) Endret 15. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Fikk en hvit prikk på det ene kinnet mitt for et par uker siden, trodde først at det var en vorte fordi jeg har aldri hatt kviser på kinnene, men nå stakk jeg hull på den og masse hvit gugge kom ut, woho! Eneste gangen jeg har vært glad for å ha fått en kvise! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer, Bruktbilen Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Overraskelser Visste ikke at en pils var så godt til Guerrero-tomatsuppe med en dæsj Habanerosaus, smakte nyanser som jeg ikke hadde en anelse fantes der. Sigg er også digg etter et godt måltid Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 En deilig middag på Friday's, med oreo-iskake, samt strawberry daiquiri til dessert. Og kino etterpå. Yay. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Fikk en hvit prikk på det ene kinnet mitt for et par uker siden, trodde først at det var en vorte fordi jeg har aldri hatt kviser på kinnene, men nå stakk jeg hull på den og masse hvit gugge kom ut, woho! Eneste gangen jeg har vært glad for å ha fått en kvise! Kjenner igjen den følelsen. Har hatt noe i ansiktet jeg trodde var en vorte flere ganger. Like jævlig hver gang, men blir glad når den forsvinner etter et par dager. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg skal lage banan milkshake. NAM Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Denne gjør meg glad http://www.theonion.com/content/video/sony...=embedded_video Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 At jeg er tøff! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Når jeg poster nye bilder i RPP blir jeg glad =D Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 At Piratebay kanskje forsvinner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ser ut som om situasjonen er mildere nuh, se her: http://i.gizmodo.com/5154950/pirate-bay-tr...ve-been-dropped Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 At jeg har kjøpt meg sånne sjokolage-egg i lilla kartong Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 At jeg har kjøpt meg sånne sjokolage-egg i lilla kartong Åh, det fikk jeg lyst på! Hvor kjøpte du de? Jeg har sett etter dem her hvor jeg jobber, men kan ikke finne dem der. *sukke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå