Korka Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 At jeg imorgen, klokka 9 om morgenen får kysse kjæresten min igjen <3 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Halv pris på santa maria. Jeg har hamstret Jeg har også kjøpt meg fire nye planter. To søte mini og to "gresstuster". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) What a coincidence. At ferien min begynner samme dag som når hun skal reise til meg? Japp. Jeg blir også glad av at det nå bare er 15 dager til ferien. Endret 13. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 At jeg, imorgen, forhåpentligvis får fikset bilen min så jeg endelig kan bruke den igjen og få orden på treningen min. Kjøpt to nye bremseskiver, gamle må kappes av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Niesen min, blir glad bare av å se bilder av henne Verdens vakreste jente. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Sangen Cyanide av Metallica og intim kontakt med potetgullposen gjør meg i strålende humør Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Sangen Cyanide av Metallica og intim kontakt med potetgullposen gjør meg i strålende humør intim kontakt med potetgullposen faktisk. ikke kom for tidlig da;P Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Min aller beste venn, pappa. Ord kan ikke beskrive forholdet våres. Og en sammenkomst på Peppes i morgen med en forventet god pizza (som vanlig). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Å rydde i iTunes! Jeg blir så innmari fornøyd når alt ser ut som det skal. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Ny mobil i morgen! (Nokia N95) Okei, jeg vil fraråde deg til å kjøpe den. Jeg har den og den suger. Klikker hele tiden, selv om jeg har hatt den i kort tid. Slår seg av og på, kameraet er ikke så bra som de sier, den er treg, biter faller av hele tiden.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 At når jeg er så gammel som jeg er, så begynner jentene å bli skikkelig, og de er mulig å leve sammen med Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Trening!!! :thumbs: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Ny mobil i morgen! (Nokia N95) Okei, jeg vil fraråde deg til å kjøpe den. Jeg har den og den suger. Klikker hele tiden, selv om jeg har hatt den i kort tid. Slår seg av og på, kameraet er ikke så bra som de sier, den er treg, biter faller av hele tiden.... Jeg har aldri hatt noen problemer med den. Eneste er siste firmware oppdatering.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Ferdig på jobb, dusje, og at jeg fikk de nye piercingsmykkene i posten! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Halv pris på santa maria. Jeg har hamstret Jeg har også kjøpt meg fire nye planter. To søte mini og to "gresstuster". Er det ikke du som hater folk som hamstrer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 VINTERFERIE!!!!! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Halv pris på santa maria. Jeg har hamstret Jeg har også kjøpt meg fire nye planter. To søte mini og to "gresstuster". Folk som hamstrer når det er helgetilbud på biff på kiwi. Ja, det er meget irriterende !!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Afterlife av Avenged Sevenfold og det at jeg kanskje får treffe ei venninne jeg ikke har møtt på lenge ^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Fikk med nytt objektiv om torsdagen, har kjøpt inn mat og godt for helga, spiser popcorn nå og det er vannvittig pent ute nå på grunn av nattas snøfall Halv pris på santa maria. Jeg har hamstret Jeg har også kjøpt meg fire nye planter. To søte mini og to "gresstuster". Folk som hamstrer når det er helgetilbud på biff på kiwi. Ja, det er meget irriterende !!! Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå