Coffey Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bra for deg, hadde aldri hatt nerver til å gjøre noe slikt >.< Ærlig talt veit jeg ikke om jeg har nervene til det selv Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At jeg har verdens flotteste kjæreste som har gitt med en Nintendo DS Lite, samt to spill og vekse til å ha dette i, anledning 6 mndsdagen vår (samt valentindagen). Ja, jeg ble veldig overrasket, og veldig veldig glad. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpt nye Ski!!!!!!!! Også er formen usedvanlig god med tanke på at jeg svømte 3000m i går Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Også er formen usedvanlig god med tanke på at jeg svømte 3000m i går Jeg og, gjennom en øl og spritsjø kjennes det ut som. Men forma er bra! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At jeg flytter til Drammen (av alle steder) til sommeren. Blir deilig å komme seg litt bort fra Oslo. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nå har jeg endelig musikk i bilen igjen! Har ikke hatt lyd i bilen på tre måneder nå ca. Har ikke fått styr på anlegget før nå, siden jeg begynte å oppgradere det når jeg kjøpte bilen for ca tre måneder siden. Endret 7. februar 2009 av Lefse Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 tester ut min creative s750.............om jeg vil høre musikk så må jeg få lov til dette. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lukten av ny hardware rett ifra boksen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At objektivet ble sendt i dag Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 At jeg og kameraten hadde det så gøy i går Og at jeg skal ned og treffe en vennine jeg ikek har sett på 1 og ett halvt år Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Å kjøre rumpeakebrett gjør meg glad. Er hundre år siden sist, men kjøpte meg ett i helga og hadde det rågøy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fri idag så jeg får pussa opp litt på rommet Fjerning av gammel tapet idag ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haggard(band) og gitaren på jobben gjør meg LYKKELIG!!! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 glad for at nrk sender direkte fra vm i alpint på internett! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Å kjøre rumpeakebrett gjør meg glad. Jeg bruker å stjele naboungene sitt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De sover og vet ingenting om mitt lille tyveri på kveldstid Da jeg jobbet i barnehage gjorde jeg ikke annet enn å renne på "rompis" med barna. Savner det. Jeg ble oppringt og skal på jobbe for ei i dag Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Å kjøre rumpeakebrett gjør meg glad. Er hundre år siden sist, men kjøpte meg ett i helga og hadde det rågøy Ja, haha, det er kjempegøy! Nå ga du meg en idé gitt. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 At Romaturen var så fantastisk artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå