Batnobbit Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøpeliste: Cd- Plater Statoil Krus Dame I thailand Moped Tv Det ble en solid andre plass Går det an og få en slik kopp på Texaco også? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 At jeg fikk gratis pant for 477.50,- i dag. Det var et helvete å pante alt sammen, men det lønte seg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 At jeg fikk gratis pant for 477.50,- i dag. Det var et helvete å pante alt sammen, men det lønte seg. Hatt fest? Jeg blir glad når jeg ikke har forelesning så jeg slipper å gå ut i snøværet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 fikk endelig repetisjonsboken i erstatningsrett;) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Etter en lang periode med stillesittende studier, PC-sitting og kun styrketrening, begynte kroppen å bli rimelig stiv og sliten. Har svømt en time / gang de siste to dagene nå, og det mykner virkelig opp kroppen. Herlig følelse. Anbefales til dere andre stillesittende mennesker. Endret 5. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ett spørsmål, er det deg på det bildet? Isåfall bør kjæresten din være glad Ett 2 år gammelt bilde, er brunette nå At det er fredag i dag gjør meg ufattelig glad . Og at veggene på badet vårt blir flislagt i dag. Er nå det begynner å bli artig å følge med fra dag til dag. Ikke lenge igjen til vi kan flytte hjem nå Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 JAAAAA! Ferdig med særemne! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 At jeg fikk gratis pant for 477.50,- i dag. Det var et helvete å pante alt sammen, men det lønte seg. Hatt fest? Nei, jeg kjenner en kar som driver et utested. Jeg hjalp han å sortere en milliard flasker og bokser og så fikk jeg noen sekker som han ikke giddet å pante selv. Lagde kaos på Rema da. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Fikk nye skjermkortet i dag som jeg fikk byttet siden forrige gikk i stykker.. Hadde 8600GTS fikk et 9800GT Og med det nye kortet fulgte FarCry 2 og Assassins Creed, første lovlige spillene jeg har hatt på lenge Og må ikke glemme at det er FREDAAAAG i dag Endret 6. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Da jeg gikk på barneskolen var det en drittunge som het Thomas. Han gikk i noen trinn under. Når han møtte noen sa han alltid stygge ting til dem. En gang begynte han helt uten grunn å kaste stein på meg. Da ble det slosskamp. Har havnet i en rekke slossakmper med han drittungen, men dete r ikke poenget. Nå går jeg på ungdomsskolen. I dag da jeg gikk hjem fra skolen så jeg han på gata, og det viste seg at han hadde regulering Er nå i kjempegodt humør. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, små gleder. Har personer jeg håper blir burfeite og slikt, så blir jeg litt glad når jeg møter de på gaten. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Lagde kaos på Rema da. Uff, da jeg jobbet på Maxi så hendte det at det kom en jævel som panta for rundt 2000,- hver eneste gang. Jeg misliker han fortsatt, selv om dette er 3-4 år siden. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, små gleder. Har personer jeg håper blir burfeite og slikt, så blir jeg litt glad når jeg møter de på gaten. Jeg går og drømmer om at jeg som voksen går innpå en dagligvarebutikk og ser Thomas og alle de andre drittungene stå i joggebukser foran spillemaskiner. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Der var særemnet levert. Me happy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Nice Pappa har kjøpt seg nytt leketøy. En gøy radio til 1600 spenn som han skal ha i leiligheta i Spania ^^ Nå sitter jeg og hører på Radio Disney fra California, krystallklart Satt og hørte på ghanesiske nyheter i sted også ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Å ligge i senga hos kjæresten min og slappe av og kose. ^^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) i morgen kveld skal jeg teste ut min creative gigaworks s750 med div. musikk............kanskje jeg til og med tørr å makse volumet;P nesten så jeg må drikke meg til mot før seansen;) Endret 7. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 At jeg skal utveksle til Canada til høsten. Jippi! Fikk brevet idag! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Bra for deg, hadde aldri hatt nerver til å gjøre noe slikt >.< Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Bra for deg, hadde aldri hatt nerver til å gjøre noe slikt >.< heheheh.........er redd fordi jeg har en familie jeg som bor over meg.huset er veldig lytt. vil ikke sjenere dem;) de liker neppe min musikk. Endret 7. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå