Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en lang periode med stillesittende studier, PC-sitting og kun styrketrening, begynte kroppen å bli rimelig stiv og sliten.

Har svømt en time / gang de siste to dagene nå, og det mykner virkelig opp kroppen. Herlig følelse. Anbefales til dere andre stillesittende mennesker.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Ett spørsmål, er det deg på det bildet? Isåfall bør kjæresten din være glad :whistle:

Ett 2 år gammelt bilde, er brunette nå :ph34r:

At det er fredag i dag gjør meg ufattelig glad .

Og at veggene på badet vårt blir flislagt i dag. Er nå det begynner å bli artig å følge med fra dag til dag. Ikke lenge igjen til vi kan flytte hjem nå :love:

Lenke til kommentar
At jeg fikk gratis pant for 477.50,- i dag. Det var et helvete å pante alt sammen, men det lønte seg. :D

:ph34r: Hatt fest?

Nei, jeg kjenner en kar som driver et utested. Jeg hjalp han å sortere en milliard flasker og bokser og så fikk jeg noen sekker som han ikke giddet å pante selv.

Lagde kaos på Rema da. :whistle:

Lenke til kommentar

Fikk nye skjermkortet i dag som jeg fikk byttet siden forrige gikk i stykker.. Hadde 8600GTS fikk et 9800GT :)

Og med det nye kortet fulgte FarCry 2 og Assassins Creed, første lovlige spillene jeg har hatt på lenge :D

Og må ikke glemme at det er FREDAAAAG i dag :D

Endret av W202
Lenke til kommentar

Da jeg gikk på barneskolen var det en drittunge som het Thomas. Han gikk i noen trinn under. Når han møtte noen sa han alltid stygge ting til dem. En gang begynte han helt uten grunn å kaste stein på meg. Da ble det slosskamp. Har havnet i en rekke slossakmper med han drittungen, men dete r ikke poenget. Nå går jeg på ungdomsskolen. I dag da jeg gikk hjem fra skolen så jeg han på gata, og det viste seg at han hadde regulering Er nå i kjempegodt humør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...