Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt litt på hva jeg skal utdanne meg som, og ble spurt av to karer som tar oppdrag for riksantikvaren og som restaurerer en bygning på gården til stefaren min, om jeg ville hjelpe til litt. Hørtes jo greit ut, får prøve åssen det er å jobbe med treverk og slike ting.

Nå er snart oppdraget over, og de sa at de ville ha meg med videre. :) Fineste og beste jobben jeg har hatt. Lafting er gøy!

Lenke til kommentar

WOoooo! Kostholdet er i skjønneste orden! Turn-treningen også! Jobben også! Og jeg elsker kjæresten min mest av alt<3

HAR SÅ MYE POSITIV ENERGI FRA LANGSOMME KARBOHYDRATER, OVERSKUDD ETTER TRENING, FRA SØT KJÆRLIGHET, OG PRODUKTIVE DAGER PÅ JOBBEN AT JEG KLIKKER SNART

ENERGIIIIII ENERGIIIII WOOOOTOT

:D:D:D: WOOOO WOWOOWOWOWOWOWO SERIØST"222222222222222222222222222222222222222

Det blir en del godteri i helgene da. Bah bah bah... Det er bare så koselig å spise godteri og se film med kjæresten min<3<3<3 :D

Vi skal ta en random tur til sverige i helga! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Jeg fikk bli intervjuet av ei dame om wow. Det var kjempehyggelig og nå er jeg i godhumøret mitt :D

Hvorfor ble du intervjuet? Fortell, fortell!

nå kom jeg på en artig hendelse når jeg var i bremen i tyskland. jeg gikk og kikket i butikkene da jeg plutselig fikk en mikrofon opp i ansiktet av en reporter fra radio1 i tyskland,der jeg ble spurt om ungdoms pengebruk (selvsagt på tysk,da de trodde jeg var tysk). jeg stod da der og stammet mens jeg gjorde meg 1000 tanker i hode for å svare på sånn nogenlunde korrekt tysk tilbake. tysken min ble ikke allverden og jeg måtte unnskylde meg med at jeg var turist fra norge (på engelsk)..........hehehe,jaja.men jeg fikk i det minste bestemme neste låt som skulle spilles på radio1 tyskland da, og da ønsket jeg AC/DC-highway to hell av alle ting;P

dette var altså live radio.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...