Brian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja litt for mye og til tider Har gått med en god del på bilen i det siste nå, må betale hellakkeringa til bilen om få dager også. Men morsomt er det fordi, ingenting slår å få en skikkelig stor pappeske på postkontoret. Og enda bedre er det å pakke den opp, rene julaften. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Herlige bandøvinger hvor vi virkelig har fått gjort veldig mye arbeid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 At jeg har fått meg bil gjør meg glad. At den kan kjøres sidelengs gjør meg også glad. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha så ikke at det stod bil med en gang så jeg begynte og lure litt Men gratulerer med ny bil Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) At jeg ble med på bet pre-flop med 3 og 4 i hjerter, og at ess, to og fem i hjerter kom på floppen. Siste fyren som var igjen hadde konge og dame i hjerter på hånden og egentlig en veldig god flush, så han trodde selvsagt at han kom til å knuse meg, men den gang ei. Første straight flush noensinne, fy fader så deilig! Endret 21. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Traff en skikkelig hyggelig gammel mann på bussen i dag. Mange unge der som tror alle pensjonister er rare mennesker som lever på en annen planet, men det er virkelig ikke sant. Hadde en skikkelig koselig samtale. Nesten litt kjipt når jeg skulle av. Jeg elsker å komme i kontakt med hyggelige fremmede mennesker. Har møtt så mange koselige folk i løpet av den siste tiden. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg satt og spilte relativt høy musikk da mamma kom hjem fra jobb, så var jeg snill og dempa lyden, så sa hun: "Du trenger da ikke å dempe, jeg liker Moby jeg også." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fiskepinner og film-kveld med Tomat-Ulf. <3 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Xbox 360 imorgen ! Jippi ! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Traff en skikkelig hyggelig gammel mann på bussen i dag. Mange unge der som tror alle pensjonister er rare mennesker som lever på en annen planet, men det er virkelig ikke sant. Hadde en skikkelig koselig samtale. Nesten litt kjipt når jeg skulle av. Jeg elsker å komme i kontakt med hyggelige fremmede mennesker. Har møtt så mange koselige folk i løpet av den siste tiden. Enig! Jeg og bussjåføren pleier alltid å sitte å prate ,det er så koselig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At de slutter å salte når det kommer mye snø, så jeg kan bruke bilen min igjen Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lønningsdag gjør meg glad. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når mamma en av de få gangene lager vilt-gryte. Det er altså reinkjøtt (tror jeg), potet, gullerøtter o.l blandet i en herlig litt lysebrun saus som er litt tynn for å sette smak. Er ikke suppe heller, ganske fast mat (altså, ikke at det er hverdagsmat, men at det ikke flyter slik som suppe.) Eller når mamma lager fiskegrateng med smeltet smør... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 At det er småglatt på veiene i perioder. Weeee. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 at det er helg når samboaren min har rydda so gjer det meg VELDIG glad Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 At han negeren fra skal vi danse kommer til å tape ivkeld Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det siste halve minuttet like før jeg sovner. Kroppen er helt avslappa, og hjernen har akkurat skjønt at jeg sovner snart. Det er godt å sove. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 At jeg får det nye TV-et og surroundanlegget mitt opp til leiligheten min i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå