Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ble med på bet pre-flop med 3 og 4 i hjerter, og at ess, to og fem i hjerter kom på floppen. Siste fyren som var igjen hadde konge og dame i hjerter på hånden og egentlig en veldig god flush, så han trodde selvsagt at han kom til å knuse meg, men den gang ei. :D Første straight flush noensinne, fy fader så deilig! :D

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Traff en skikkelig hyggelig gammel mann på bussen i dag. Mange unge der som tror alle pensjonister er rare mennesker som lever på en annen planet, men det er virkelig ikke sant. Hadde en skikkelig koselig samtale. Nesten litt kjipt når jeg skulle av. Jeg elsker å komme i kontakt med hyggelige fremmede mennesker. Har møtt så mange koselige folk i løpet av den siste tiden. :)

Lenke til kommentar
Traff en skikkelig hyggelig gammel mann på bussen i dag. Mange unge der som tror alle pensjonister er rare mennesker som lever på en annen planet, men det er virkelig ikke sant. Hadde en skikkelig koselig samtale. Nesten litt kjipt når jeg skulle av. Jeg elsker å komme i kontakt med hyggelige fremmede mennesker. Har møtt så mange koselige folk i løpet av den siste tiden. :)

Enig! Jeg og bussjåføren pleier alltid å sitte å prate ,det er så koselig :p

Lenke til kommentar

Når mamma en av de få gangene lager vilt-gryte. Det er altså reinkjøtt (tror jeg), potet, gullerøtter o.l blandet i en herlig litt lysebrun saus som er litt tynn for å sette smak. Er ikke suppe heller, ganske fast mat (altså, ikke at det er hverdagsmat, men at det ikke flyter slik som suppe.) Eller når mamma lager fiskegrateng med smeltet smør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...