Jo Are Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 At det endelig snart er helg, har vært en slitsom uke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 I think i'm in love, again! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Sitter her i 7-tiden og har 28 historiespørsmål som skal være svart til i morra. Øyelokka er tunge allerede. Når jeg har gjort en kvart kommer en kukk på msn og spør om jeg har gjort dem. Svarer at jeg driver, men angrer da han er en av dem som pleier å spørre om jeg kan sende han svara etterpå. Da vil jeg bli satt i en ubehagelig posisjon siden han vil bli sur (som om han har lov) hvis jeg ikke gjør det, og så vil han nekte meg hjelp uansett hva det er. Istedenfor ender vi opp med å gjøre halvparten hver, og jeg blir raskere ferdig (mangler bare noen par nå). Moro å ta feil av personer. Endret 22. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Drar på helgebesøk til Trondheim i mars. Gleder meeeeeg! Edit: Timbuktu - Dom Hinner Aldrig Ikapp gjør meg også svært fornøyd. Endret 22. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) At oppvaskmaskinen vår gikk i stykker i går gjør meg glad. Den var fra sent 80'tall.. brunish med gulish front. Nå må typen endelig gå med på at vi kjøper ny sammen Og det kommer folk for å se på badet allerede i dag. Det skal pusses opp med nye fliser på gulv, fliser på vegger, nytt dusjhjørne og kaaaanskje jeg får meg vegghengt toalett Og at det snart er helg!!! Endret 23. januar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Glad for at det er gratisdag i kvitfjell søndag for lokale! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At det er helg. At det er vakkert utendørs med all snøen og jeg kan fryse i vinduskarmen på natta og kaste snøballer og kose med kattepusen min. Ikke minst tanken på kjæresten min. Og at jeg skal på Lan til helga. :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At det er fredag og at jeg fikk stipendet mitt idag. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva gjør meg glad?? Helg vel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Gjør meg glad at det er helg Mer glad at jeg ikke har hatt migreneanfall på snart 3 dager Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Helg og har endelig fått ny vaskemaskin denne uka, trippel A Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vi har bydd på drømmehuset Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vi har bydd på drømmehuset Playboy Mansion? Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 er vel det samme som mange andre har skrevet; at det er helg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Røyk og Coroner "Golden Cashmere Sleeper" på stereoen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Tok nettopp en dusj, så meg i speilet etterpå, og jaggumeg: For en av de første gangene i livet mitt er jeg skikkelig fornøyd med det jeg ser hver gang. Snasen kropp, søtt glødende ansikt med litt skjegg på haka, en tilhørende bart og stubber langs kinnene. Håret ser også helt greit ut, og smilet kunne sjarmert meg any day. Herlig følelse å være litt komfortabel med utseendet sitt. Nå må jeg bare holde blikket unna bilder og videoer av meg, og så svever jeg på en rosa sky på det området. Endret 23. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 tennis igjen i morgen..........blir bedre for hver gang;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå