Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her i 7-tiden og har 28 historiespørsmål som skal være svart til i morra. Øyelokka er tunge allerede. Når jeg har gjort en kvart kommer en kukk på msn og spør om jeg har gjort dem. Svarer at jeg driver, men angrer da han er en av dem som pleier å spørre om jeg kan sende han svara etterpå. Da vil jeg bli satt i en ubehagelig posisjon siden han vil bli sur (som om han har lov) hvis jeg ikke gjør det, og så vil han nekte meg hjelp uansett hva det er.

Istedenfor ender vi opp med å gjøre halvparten hver, og jeg blir raskere ferdig (mangler bare noen par nå). Moro å ta feil av personer. :)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

At oppvaskmaskinen vår gikk i stykker i går gjør meg glad. Den var fra sent 80'tall.. brunish med gulish front. Nå må typen endelig gå med på at vi kjøper ny sammen :love:

Og det kommer folk for å se på badet allerede i dag. Det skal pusses opp med nye fliser på gulv, fliser på vegger, nytt dusjhjørne og kaaaanskje jeg får meg vegghengt toalett :p

Og at det snart er helg!!!

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Tok nettopp en dusj, så meg i speilet etterpå, og jaggumeg:

For en av de første gangene i livet mitt er jeg skikkelig fornøyd med det jeg ser hver gang. Snasen kropp, søtt glødende ansikt med litt skjegg på haka, en tilhørende bart og stubber langs kinnene. Håret ser også helt greit ut, og smilet kunne sjarmert meg any day.

Herlig følelse å være litt komfortabel med utseendet sitt. Nå må jeg bare holde blikket unna bilder og videoer av meg, og så svever jeg på en rosa sky på det området.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...