theresaaa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 At jeg skal besøke kjæresten der han bor for første gang i dag! Også er det fredag da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sangen av Eno & Byrne, tekst: I wake up ev'ry morning I hear your feet on the stairs You're in the next apartment I hear you singing over there-- This groove is out of fashion These beats are 20 years old I saw you lend a hand to The one's out standing in the cold-- Chorus: Strange Overtones In the music you are playing I'll harmonize It is strong and you are tough But a heart is not enough- Put on your socks and mittens It's getting colder tonight A snowball in my kitchen I watched it melt before my eyes-- Your song still needs a chorus I know you'll figure it out The rising of the verses A change of key will let you out-- Strange overtones Though they're slightly out of fashion I'll harmonize I see the music in your face That your words cannot explain Strange Overtones In the music you are playing We're not alone It is strong and you are tough But a heart is not enough-- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 At det er helg, eg treng denne helga. Forferdelig uke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fredag og jeg sitter og ser på Dexter. elsk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 At treningen gikk bedre enn forventet i dag. Greit å bli pushet. Også at jeg skal drikke i morgen (vet at det ikke er helt opptimalt, men etter i morgen skal jeg prøve meg på en ny retning!) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 At uka endelig er over. Hadde norsk tentamen i dag, oppsamling Men nå er det enedlig over. Nå er det helg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å høre på face of fact gjør meg glad. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stod opp i dag og var frisk, endelig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 "Ny" girkule i bilen, det er ei girkule fra en 30 år gammel Fiat 128, men den er himla god å gire med. Bare en enkel, rund kule med passe størrelse, mye bedre enn alt dette andre fjaset men får kjøpt rundt omkring. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 13 timer søvn er alltid godt Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 skal kjøpe 4 nye luftpistoler fordi jeg elsker enkel plinking i hagen;) skal kjøpe ny vannkjøling til pc'n;) og jo, potetchips med salsa dip;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noe av det beste med å være på besøk hjemme hos mamma er Lara. Såå.. Akkurat nå gjør Lara meg veldig glad Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvem er Lara? Katt\hund? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 "Ny" girkule i bilen, det er ei girkule fra en 30 år gammel Fiat 128, men den er himla god å gire med. Bare en enkel, rund kule med passe størrelse, mye bedre enn alt dette andre fjaset men får kjøpt rundt omkring. C'mon, innrøm at du liker de sølvhodeskallene med blinkende, røde øyne! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det å skjenne lukta av biff når man nærmer seg huset sitt etter å ha gått i 30 min ute i det kalde vinter været Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 At anlegget mitt ikke er ødelagt likevel. Begynte å bli litt redd for det da lyden var dårlig, men var bare noen innstillinger som hadde blitt rota til. Nå er alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå