Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferien hadde visst ikke ødelagt helsa likevel!

 

Det var slik at jeg trena mindre og mindre etter at ferien begynte.

Og spiste veldig usunt.

 

Men etter kun to dager med kodt kosthold og trening så er jeg i toppform igjen.

Nå skal jeg begynne å trene hver eneste dag, og mandag + tirsdag + onsdag går med til turn.

De hadde få plasser ledig, men jeg kom meg inn!!!!!!!! FY FAEN OAOAWOAWO

 

OVERSKUDD. Har lyst til å løpe rundt i sirker og hoppe av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

At jeg har igjen over 3000 kroner på kontoen i dag når jeg får lønn i morgen gjør meg ufattelig glad. De skal rett inn på sparekontoen sammen med de 5000 jeg satte inn rett etter at lønna kom inn.

 

Å spare penger gir en kjempegod følelse. Når det i tillegg er noe igjen til overst selv om det har vært jul - det er ekstra godt. Jeg har ikke spart 8000 i mnd siden jeg bodde hjemme hos foreldrene mine :ph34r:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
At enda en av venninnene mine skal bli mamma :wee:

Er så kos med alle bebisene rundt om kring, selv om det vil si at jeg absolutt ikke har noe sjans lenger, så er det kos fordi ^^

Masse fisk i havet :!:

Også har du de som er på land. :hmm:

Lest Pondus nå? :p

 

Datasmurf, fortvil ikke. Mange jenter som får barn og som blir alene om ansvaret er ti ganger mer desperat enn før - sa det at de får barn er ikke ensbetydende med at du mister alle dine sjangser ;)

 

Forøvrig ble jeg glad da jeg merka at de solgte grøt i kantina i dag :blush:

Meh, jeg er ikke klar for å deite ei alenemor enda :p

Tror jeg venter litt med sånn, finner meg heller ei på skjerma avdeling et eller annet sted, gjerne med rosa / lilla hår :love:

Lenke til kommentar

At vi er de eneste i sentrum av Kristiansund som har strøm omtrent. Vi og ordføreren og den nærmeste naboen. Resten av byen er totalt mørklagt.

 

Syntes det var noe rart da jeg skulle ut å gå tur med hundene. Jævlig mørkt. Var først da jeg kom til bykjernen (skulle i minibanken) jeg oppdaget at det ikke bare kunne være lyktestolpene som var mørke :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...