Erijk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "HOW DEAR YOU" Hahaha, Arthur er så forbanna konge i serien. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 At mamma lager mat nå. Ytrefilet av svin og fløtegratinerte poteter Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Den flotte avataren Mads laget til meg. Smask! <3 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lørdag!! I kveld skal jeg bare koose meg. Kanskje vi stikker på Peppes en tur, og mikser oss en drink når vi kommer hjem Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Satt utenfor elkjøp for å vente på en som var der inne. Ut kom en elkjøpansatt som sa hei til meg og begynte å putte penger på brusautomaten. Etter han hadde kjøpt 2 brus ga han den ene til meg og sa "ta den du", for å så gå inn uten å vente på takket jeg ga ham. Tusen takk elkjøp-mann vis du leser dette! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han trodde du var en stakkars gutt som ikke hadde råd til brus? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han trodde du var en stakkars gutt som ikke hadde råd til brus? bra at det finnes slike mennesker i verden. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han trodde du var en stakkars gutt som ikke hadde råd til brus? haha, kanseje et tegn på at jeg bør skifte klesstil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Satt utenfor elkjøp for å vente på en som var der inne. Ut kom en elkjøpansatt som sa hei til meg og begynte å putte penger på brusautomaten. Etter han hadde kjøpt 2 brus ga han den ene til meg og sa "ta den du", for å så gå inn uten å vente på takket jeg ga ham. Tusen takk elkjøp-mann vis du leser dette! det der gjør meg glad At det finnes gode mennesker i verden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han trodde du var en stakkars gutt som ikke hadde råd til brus? haha, kanskje et tegn på at jeg bør skifte klesstil. troor kanskje du bør se deg i speilet to ganger før du går ut av huset neste gang Jeg skulle til å gi bort penger til en "boms" i dag, men dessverre så hadde jeg bare en femtilapp, og det fikk han ikke Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At jeg fikk Saints Row 2 og Bioshock til ps3 av to gode venner til jul <3 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 I morra er det på 'an igjen, ser faktisk frem til å begynne å jobbe igjen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At jeg har bestilt meg ny TV gjør meg glad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kvikk Lunsj gjør meg glad for øyeblikket Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Programmet "Olje!" på NRK1. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At jeg er utplassert hos SAS tekniske på Gardermoen de to neste ukene Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Besøk fra gamlenaboen som jeg ikke hadde sett på veldig lenge gjør meg glad akkurat nå. Koselig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå