Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lilko, gjør meg glad nå At gud har greid å være så full mens han skapte en person Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lilko, gjør meg glad nå At gud har greid å være så full mens han skapte en person Å lese kommentarene dine gjør meg glad.. At gud har skapt emo'er Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 TurtelWar, emoer er ikke så annerledes enn "vanlige" mennesker, vi utrykker bare følelsene våre på en annen måte. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 TurtelWar, emoer er ikke så annerledes enn "vanlige" mennesker, vi utrykker bare følelsene våre på en annen måte. På en sinnsyk måte som er vanskelig for oss (normale) mennesker å forstå seg på.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det morsomme er jo at dere forbinder oss emoer med kutting, noe som bare har blitt dratt med av fjortiss emoer som ikke vet hva stilen omhandler. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan ikke kalle det og være emo en stil engang. Det er en jævla kult der kjerringene ser ut som mannfolk og mannfolka ser ut som intetkjønn, og det er ikke noe annet enn en kvise på samfunnets rumpe. Ta dere sammen, det er bare trist av dere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blink, du må virkelig ha et veldig innholdsfattig liv, når du morer deg med å leke (et meget sugent) troll på forumet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kongen av queens, uh, elsker det! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Haha, kongen av queens er GENIALT. Har sett alle episodene sikkert fem ganger og jeg ler forsatt :!: Endret 1. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 kevin James og Kongen av Queens slenger jeg meg på. Noen som husker den episoden der han blir glad og sier: "Ohhh thank you Loohhhrrd!" med skikkelig kul stemme? Jeg dør av latter (les: dør) hver gang jeg ser den scenen. Så sinnsykt artig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg syns det er litt morsomt at arthur og mora til spence som hater hverandre er gift i virkeligheten (nå som jeg er i gang her: de er også foreldre til Ben Stiller) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 What? Er det sant??? Det visste jeg ikke. Rart.. Jeg har begynt å si "akwaaard" etter Doug Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Haha, det visste ikke jeg heller. Tho, så visste jeg at Carrie (Leah Remini) er gift med han som er Rico (Angelo Pagon), som er med i noen få episoder. Doug er også morsom når han sier ONION. Endret 2. januar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nytt kabinett i hus og ferdigmontert, et Antec Performance P182. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Haha, det visste ikke jeg heller. Tho, så visste jeg at Carrie (Leah Remini) er gift med han som er Rico (Angelo Pagon), som er med i noen få episoder. Doug er også morsom når han sier ONION. Onionioooooooon. Helg Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Kongen av Queens - episoden da de handler i matbutikken og Arthur sier "My father would turn himself in the grave" for andre gang, når Doug foreslår noe, og han svarer "..atleast he'd be lying on the right side" sikkert ikke helt ordrett, men er så tørt, og arthur blir så provosert, at jeg knekker sammen i latter. Endret 3. januar 2009 av Kristiiin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå