Batnobbit Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når nesten alle skrøt av meg i dag når jeg skulle opptre, egentlig ta noe på sparket Mange foreldre spurte om de kunne vær med i fan klubben min Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kjæreste som kommer uanmeldt på besøk på jobben min. Susser meg, og i et lite øyeblikk så svever jeg vekk fra vond rygg og sure kunder. edit: og nå kom jeg på at jeg har piercingtime på fredag. YAY! Lykkeligst. Endret 13. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I dag var jeg faktisk kjempeglad. Da jeg våknet i morges var jeg kjempeforbredt på å være sur slik jeg alltid er om morgenene, men så fikk jeg sjokk da jeg oppdaget at jeg var blid. Vet ikke hva som gjor meg glad, men det fikk meg hvertfall til å være glad og bli hvertfall 80 % av denne dagen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sosialtsamvær. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når folk sier hei på msn Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når noen gir meg en sjokolade :!: Jeg er "sjokoliker" til de grader, og alle som kjenner meg vet at jeg går i fyr og flamme for en liten sjokolade. Så ingenting er mer hyggelig enn når folk gir meg en klem og en liten sjokolade Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når jeg finner en CD jeg helt hadde glemt at jeg kjøpte og enda ikke har hørt på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Rydde buret til hamsteren min. Er så kjekt å se når han freser rundt i buret og skal utforske alt på nytt. Han er så nydelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 At jeg får et bilde laget av John Bauer som pappa hadde på hybelen sin i sin tid, til å ha på hybelen min gjør meg glad. Særlig siden bildet er tilnærmet umulig å oppdrive via images.google.com Jeg har lett i rundt to timer nå, uten å finne det, og gått glipp av masse undervisning om variabler i actionscript 2.0 og flash som jeg egentlig burde ha fulgt med på for å klare å levere inn obligatorisk oppgave til mandag, men alt det forsvinner ved gleden som spres i meg over at jeg får bildet *danse* Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lytte til Mozart gjør meg lykkelig. Direkte lykkelig. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Når noen gir meg en sjokolade :!: Jeg er "sjokoliker" til de grader, og alle som kjenner meg vet at jeg går i fyr og flamme for en liten sjokolade. Alltid eg som må spørje om å få sjokolade, viss dei kjenner meg. Fordi dei veit korleis eg blir. Spiste veldig mykje sjokolade (stor Freia-sjokolade ) før, men no et eg nesten aldri, grunnet eg sparer til spel o.l. som kjem (får heldigvis lønn snart, no som Assassin's Creed kjem ut ). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg har ryddet, vasket, støvsugd, skiftet på sengetøyet, tørket støv på rommet i natt. Belønnet meg med verdens beste smoothie på slutten. Dessuten har jeg gått ned 3 kg. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ferdig med prøve !! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Soloen på Vice Versa, av Samson, gjør meg utrolig glad Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 At de nye høyttalerkablene kom i dag, vi liker QED. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Akkurat nå så gjør 42" lcd-skjermen min glad(kommet) iTouch og Wii med supermario galaxy!! endelig fikk jeg min wii Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fem stk. off topic innlegg slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Akkurat nå gjør mitt splitter nye effektanlegg med to 3" rør meg veldig glad, gleder meg sykt til å få dette på bilen og høre lyden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fikk en stor pakke i dag, og en av tingene i pakken var en splitter ny G25 gitt Skal spille LFS i hele kveld nå, slik at jeg får kjørt inn rattet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gått litt penger i det siste, skjønner jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå