Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var jeg faktisk kjempeglad. Da jeg våknet i morges var jeg kjempeforbredt på å være sur slik jeg alltid er om morgenene, men så fikk jeg sjokk da jeg oppdaget at jeg var blid. Vet ikke hva som gjor meg glad, men det fikk meg hvertfall til å være glad og bli hvertfall 80 % av denne dagen :D

Lenke til kommentar

At jeg får et bilde laget av John Bauer som pappa hadde på hybelen sin i sin tid, til å ha på hybelen min gjør meg glad.

Særlig siden bildet er tilnærmet umulig å oppdrive via images.google.com

 

Jeg har lett i rundt to timer nå, uten å finne det, og gått glipp av masse undervisning om variabler i actionscript 2.0 og flash som jeg egentlig burde ha fulgt med på for å klare å levere inn obligatorisk oppgave til mandag, men alt det forsvinner ved gleden som spres i meg over at jeg får bildet :D

 

*danse*

Lenke til kommentar
Når noen gir meg en sjokolade :!:

Jeg er "sjokoliker" til de grader, og alle som kjenner meg vet at jeg går i fyr og flamme for en liten sjokolade.

Alltid eg som må spørje om å få sjokolade, viss dei kjenner meg. Fordi dei veit korleis eg blir. :p Spiste veldig mykje sjokolade (stor Freia-sjokolade :love:) før, men no et eg nesten aldri, grunnet eg sparer til spel o.l. som kjem (får heldigvis lønn snart, no som Assassin's Creed kjem ut :wee:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...