Turtlis Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Julemorgen Jeg storkoooser med i sofaen med gløgg, julekaker, dyne, og to firbeine på fanget. Skulle egentlig stå opp i 9-10tiden, men når jeg skulle vekke mannfolket ble jeg pling våken selv Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 At det er julaften og at jeg har fått solgt Playseat gjør meg glad. Da er det bare og slappe av og kose seg mens 3650 kr ruller inn på kontoen God jul alle sammen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, ja. God mat og være sammen med familien gjør meg glad, kanskje litt pakker også. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 JULAFTEN! Hurra Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hele kvelden Syntes den var topp, drit gøy at søskenbarnene mine kom og da nissen som lignet mystisk mye på onkel kom inn og skreik ut av døren at rudolf måtte holde kjeften og slutte å syte. Gavene, maten, stemningen, folkene, alt var bare drit gøy Fornøyd med alt jeg fikk uten om en bok jeg fikk fra tanten min, grunnen er at jeg fikk den ifjor Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den knappen foran på buksa som man åpner når man er skikkelig mett! Må være en av de beste oppfinnelsene noen gang Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 var ute å besøkte autostrada sport og fikk se maserati granturismo på nært hold. pokkern for en lekker bil,men med en prislapp på 1,9 mill så får bilen vente til jeg får skrapet sammen nok penger. hele bilen var rett og slett bare nydelig. veldig moro å kunne ta et nærmere blikk på den,kjenne på rattet,girspaken og setene;) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Mitt nye headset, Grado SR-60, gjør meg glad akkurat nå. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 At jeg snart skal ta fatt på Call of Duty: World at War. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tro meg... Det er ikke noe bra. (COD WAW) Runnet det på vel... noen timer? Storyen var forferdelig.... Eneste som jeg likte ved spillet er når russerne knuser tyskerne i siste mission.... Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg er glad fordi jeg hadde idiotforsikring på den dyre laptoppen min for jeg og kompisen min (tror jeg .. vi var møkkfulle) klarte å presterte å grise en god dose øl over den og totalødela den på det viset, men heldigvis får jeg en splitte ny :D wohoo Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Idiotforsikring er ihvertfall det riktige navnet Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Idiotforsikring er ihvertfall det riktige navnet Hahaha! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Når folk ringer bare for å skravle. Hylo ringte meg for litt siden, han var i Kongo, av alle steder. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 God lyd i bilen Me want too, skal ned til bilradiospesialisten imorgen å snoke litt, mye fint der =D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Å få besøk av ei vennine gjør meg glad Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Å få besøk av ei vennine gjør meg glad Så det ble noe på deg altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå