Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en hyggelig opplevelse nå:

 

I morges gikk jeg forbi en elektrobutikk på vei til jobb...vanligvis går jeg i mine egne tanker..men så gikk jeg forbi noe som liknet en pistol på gata.

Jeg tenkte først ikke over det, men så gikk jeg tilbake og sparket forsiktig borti den, og den føltes veldig tung.,..etter å ha tenkt meg om så ringte jeg det vanlige nr til politiet bare for å si ifra. Jeg fikk beskjed om å vente til de kom, men det tok litt tid, så etter hvert fikk jeg lov å gå.,..måtte jo på jobb.

De ringte nå, og hadde litt problemer med å finne det, men når jeg beskrev det, så sa de at de i hvert fall fant restene, og takket så meget for hjelpen.

 

Syntes det var så hyggelig når en ble tatt alvorlig, selv om en på telefonen sa at en ikke visste om det bare var kopi eller ekte...og at de faktisk ringte meg tilbake, og ba om hjelp for å finne det fordi de faktisk kom for å sjekke hva det var :)

Lenke til kommentar
Fikk en hyggelig opplevelse nå:

 

I morges gikk jeg forbi en elektrobutikk på vei til jobb...vanligvis går jeg i mine egne tanker..men så gikk jeg forbi noe som liknet en pistol på gata.

Jeg tenkte først ikke over det, men så gikk jeg tilbake og sparket forsiktig borti den, og den føltes veldig tung.,..etter å ha tenkt meg om så ringte jeg det vanlige nr til politiet bare for å si ifra. Jeg fikk beskjed om å vente til de kom, men det tok litt tid, så etter hvert fikk jeg lov å gå.,..måtte jo på jobb.

De ringte nå, og hadde litt problemer med å finne det, men når jeg beskrev det, så sa de at de i hvert fall fant restene, og takket så meget for hjelpen.

 

Syntes det var så hyggelig når en ble tatt alvorlig, selv om en på telefonen sa at en ikke visste om det bare var kopi eller ekte...og at de faktisk ringte meg tilbake, og ba om hjelp for å finne det fordi de faktisk kom for å sjekke hva det var :)

Når vi var i Skottland så var vi på en stor festival i Edinburgh. Da så vi en koffert som hadde stått på det samme stedet veldig lenge, uten eier. Først sa vi ifra til noen som arrangerte festivalen, de ble kjempeglad for at vi sa ifra og sa de skulle ta det videre. Etterpå så gikk vi forbi 2 politimenn, og vi sa ifra til de og, fordi kofferten sto der ennå, uten noen tegn til en eier. De sa bare at ikke måtte stoppe opp, fordi da laget vi kø. Også gikk de videre.

Lenke til kommentar

Yiihaaaah! Var nettopp utenfor remaen, men jeg var blakk. Plutselig lå det en femtilapp på bakken foran meg, så jeg tok den, løp innpå butikken og kjøpte meg julebrus. Grans selvfølgelig. Kameraten min var med, og han ble dritsur fordi jeg fant penger, og ikke han. Fikk overhodet ikke dårlig samvittighet for den som må ha mistet femtilappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...