kanonkent Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 En hyggelig kveld på byen, både med gode venner og med kjæresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At det snart er jul og nyttårsaften Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratis Norwegian-nett på Gardermoen. Og at jeg skal hjem om kort tid. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tanken på å straks være ferdig på jobb, og at jeg så snart jeg kommer hjem skal krype inn i armene til kjæresten min gjør meg direkte lykkelig. ^^ Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At jeg ikke er fyllesjuk og Valentourettes konsert etterpå! woho Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At jeg har nesten en kilo risbrød Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At jeg er i L.A akkurat NÅ!! Klokken er 12:39 og dagen har akkurat begynt! Skal til Hollywood i mårra! Gleder meg max Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Trenger jeg si noe mer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stakkar, har du sånn kjipt lånekamera fra butikken mens ditt er på reparasjon? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror han har fått ei ny linse... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Neinei, det er det nye engangskameraet som kan bytte objektiver. Du finner det på blant annet Rema Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At du får det på Rema kan jeg avkrefte med en eneste gang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mølje Og NEI, jeg snakker ikke om gruppesex. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk en hyggelig opplevelse nå: I morges gikk jeg forbi en elektrobutikk på vei til jobb...vanligvis går jeg i mine egne tanker..men så gikk jeg forbi noe som liknet en pistol på gata. Jeg tenkte først ikke over det, men så gikk jeg tilbake og sparket forsiktig borti den, og den føltes veldig tung.,..etter å ha tenkt meg om så ringte jeg det vanlige nr til politiet bare for å si ifra. Jeg fikk beskjed om å vente til de kom, men det tok litt tid, så etter hvert fikk jeg lov å gå.,..måtte jo på jobb. De ringte nå, og hadde litt problemer med å finne det, men når jeg beskrev det, så sa de at de i hvert fall fant restene, og takket så meget for hjelpen. Syntes det var så hyggelig når en ble tatt alvorlig, selv om en på telefonen sa at en ikke visste om det bare var kopi eller ekte...og at de faktisk ringte meg tilbake, og ba om hjelp for å finne det fordi de faktisk kom for å sjekke hva det var Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 noe som liknet en pistol? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 noe som liknet en pistol? sikkert bare en blank-pistol. disse kryr det av rundt om i norge og noen ganger dessverre på byen også. våpenkopier som bare smeller uten å sende ut noe projektil men som benyttes mye til truing og tyverier. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk en hyggelig opplevelse nå: I morges gikk jeg forbi en elektrobutikk på vei til jobb...vanligvis går jeg i mine egne tanker..men så gikk jeg forbi noe som liknet en pistol på gata. Jeg tenkte først ikke over det, men så gikk jeg tilbake og sparket forsiktig borti den, og den føltes veldig tung.,..etter å ha tenkt meg om så ringte jeg det vanlige nr til politiet bare for å si ifra. Jeg fikk beskjed om å vente til de kom, men det tok litt tid, så etter hvert fikk jeg lov å gå.,..måtte jo på jobb. De ringte nå, og hadde litt problemer med å finne det, men når jeg beskrev det, så sa de at de i hvert fall fant restene, og takket så meget for hjelpen. Syntes det var så hyggelig når en ble tatt alvorlig, selv om en på telefonen sa at en ikke visste om det bare var kopi eller ekte...og at de faktisk ringte meg tilbake, og ba om hjelp for å finne det fordi de faktisk kom for å sjekke hva det var Når vi var i Skottland så var vi på en stor festival i Edinburgh. Da så vi en koffert som hadde stått på det samme stedet veldig lenge, uten eier. Først sa vi ifra til noen som arrangerte festivalen, de ble kjempeglad for at vi sa ifra og sa de skulle ta det videre. Etterpå så gikk vi forbi 2 politimenn, og vi sa ifra til de og, fordi kofferten sto der ennå, uten noen tegn til en eier. De sa bare at ikke måtte stoppe opp, fordi da laget vi kø. Også gikk de videre. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Yiihaaaah! Var nettopp utenfor remaen, men jeg var blakk. Plutselig lå det en femtilapp på bakken foran meg, så jeg tok den, løp innpå butikken og kjøpte meg julebrus. Grans selvfølgelig. Kameraten min var med, og han ble dritsur fordi jeg fant penger, og ikke han. Fikk overhodet ikke dårlig samvittighet for den som må ha mistet femtilappen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjøpte du ikke julebrus til kameraten din da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Glad nå :-)))))))))))))))))))))))))))))) Ikke noen særlig god grunn, ting har bare falt på plass! Endret 22. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå