CFM Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) At jeg er hjemme for jula Endret 19. desember 2008 av gilera Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 dette sitatet, fra friends: Chandler: Richard's really nice and everything. Uh... It's just that we don't know him really well, you know, and plus, he's, you know... old— [Monica glares at Chandler.] Chandler: —er than some people. But, uh, younger... than some buildings! Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 dette sitatet, fra friends: Chandler: Richard's really nice and everything. Uh... It's just that we don't know him really well, you know, and plus, he's, you know... old— [Monica glares at Chandler.] Chandler: —er than some people. But, uh, younger... than some buildings! Hahahha, elsker ALT med friends! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hardstyle gjør meg glad! Grandmaster Q - Old style to da new style! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Eg blir glad når eg kan sjå på klokka og glede meg til eg sluttar på jobb i firetida. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hardstyle gjør meg glad! Grandmaster Q - Old style to da new style! No offence, men den sangen var slitsom. Smaken er som baken, vet du osv. Jeg er glad fordi dette er den første virkelige fridagen min på leeenge. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjempelenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden nå, og det er jo litt synd. Men nå er det atter masse å glede seg over, for eksempel julefri frem til 12. januar, og flere eksamener som har gått bedre enn forventet. Nå får jeg kanskje muligheten til å faktisk slappe av litt igjen ^^ Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Å sitte foran pcen med et glass pepsi max og kims digg chips, å vite at neste skoledag ikke er før 6. januar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fikk julegave av en kunde idag! Det var svært koselig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 jeg og på fredag! 18 år gammel single malt whisky! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 At jeg har fått tak i EPC for Mercedes Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Seagate Barracuda 1TB harddisk på vei i posten, hjelper litt på humøret det. Skal overta som hoveddisk etter min 4-5 år gamle Samsung Spinpoint. Edit: Mente jo selvfølgelig Spinpoint. Endret 21. desember 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Seagate Barracuda 1TB harddisk på vei i posten, hjelper litt på humøret det. Skal overta som hoveddisk etter min 4-5 år gamle Samsung Syncmaster. Er ikke syncmaster skjermserien? Hvordan fungerer en slik disk i praksis, er den treigere på grunn av størrelsen? Nytt hardware gleder meg også. Edit: Diskene heter Spinpoint om jeg ikke husker feil. Endret 20. desember 2008 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 prøver å lage en mer eller mindre komplett liste: bli kilt på ryggen høy fps på pc-spill kald øl stive brystvorter som står rett ut lyden av trimma veåtter nypolerte biler nyformatert pc lukten av nyvaska leilighet å finne penger i lomma man hadde glemt jenter som smiler følelsen etter at alle regninger er betalt siste timene på jobb når alle har fredagsstemning å vinne en stor pot i poker, når motstanderen var sikker på å ha den beste hånda å våkne på lørdag formiddag om sommern når sola står inn på soverommet og man ser at det er blå himmel og skyfritt å se snøspruten stå som en høy hale etter bilen i speilet når man ligger bredt å bli ringt av gamle venner som jeg ikke har snakka med på lenge å våkne opp forvente å bli fyllesjuk men så kommer den aldri syke orgasmer når dama kommer samtidig single malt whisky nyvaska bil og motorsykkel feriepenger hmmm fortsetter på den lista seinere, ha en god kveld forumbrukere! Leo Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 stive brystvorter som står rett ut syke orgasmer når dama kommer samtidig Nå lo jeg godt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 å våkne på lørdag formiddag om sommern når sola står inn på soverommet og man ser at det er blå himmel og skyfritt Duu.. himmelen har da alltid vært blå..? Juleferie og gears 2 gjør meg glad:D Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Seagate Barracuda 1TB harddisk på vei i posten, hjelper litt på humøret det. Skal overta som hoveddisk etter min 4-5 år gamle Samsung Syncmaster. Fikk den i posten i dag selv , mangler selvfølgelig SATA-kabel. Endret 20. desember 2008 av thadon Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Følger det ikke med SATA-kabel? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 At BigBang-konserten var knallfet, og Greni sjarmerte som aldri før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå