Kakebakelate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 DENNE vidoen her blir jeg aldri lei av, sitter å ler så jeg griner hver gang jeg ser den. Like morsom hver gang. :!: Ellers så gleder jeg meg til effektanlegget til bilen kommer i neste uke, det blir stas. den latteren trengtes. hhehe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hyggelig selskap midt på natta har gjort meg i litt bedre humør kjenner jeg Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sanglæreren min gjør meg utrolig glad Sangtimen er høydepunktet av uka. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 At jeg har masse fett stæsj fra usa som venter meg på postkontoret, men at jeg mangler 558 for å få det og at pappa ikke er i nærheten... leiseg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva slags stææsj ?;p At det SNØØØØØØØØØR, endelig! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En pose tortillachips, en tur på byen med godt humør en lørdagskveld og enda en pose tortilla chips gjør meg glad. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 At jeg har en sekspakning Hansa Julebrus i kjøleskapet, at det er helg og at jeg har fri mandag også gjør meg meget glad! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hva slags stææsj ?;p At det SNØØØØØØØØØR, endelig! ipod classic 80Gb Blurberry Cologne 2x ipod Casing fra Belkin og et superhyggelig amerikansk brev Lykkerus :) Endret 10. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kjenner noen i USA? Er hyggelig når jeg får brev fra Korea! Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 når jeg får et smil : ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 På nattbussen hjem i natt, så stod jeg i min egen verden og hørte på musikk. Bussen var proppfull! Plutselig pirker han som står ved siden av meg på skulderen min, og spør om han kan få den ene proppen og høre med meg. Haha! Det var så evig kult gjort, jeg hadde aldri gjort det. Så der stod vi og hørte på Beastie Boys til han måtte gå av. Jeg smiler enda. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Haha artig. Noe som fikk meg til å smile idag, var at en venninne beit meg i ansiktet fordi hun syntes jeg hadde fått fin hårsveis. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du kjenner noen i USA? Er hyggelig når jeg får brev fra Korea! Ja, kjenner noen i USA Var du i korea som utvekslingstudent eller noe? når jeg får et smil : ) Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Var du i korea som utvekslingstudent eller noe? Neida, møttes på internett og sender pakker til hverandre av og til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er bra Hva slags pakker? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når jenter på bussen (som er sykt deilige) gir meg et varmt smil Og jenter som gjør det generelt egentlig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når jeg får meldinger fra gamle bekjente av det motsatte kjønn som lurer "Singel igjen ?". Haha, rykter går fort gitt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jau, rykter kan få opp statusen på et blunk. Blitt kjent med ny jente i forrige uke. Virker veldig koslig og interessant. Noe med den jenta som får opp humøret og gjør meg glad. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kaffe om morgenen gjør meg glad, eller er det koffeinen som kvikker meg opp? :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kaffe om morgenen gjør meg glad, eller er det koffeinen som kvikker meg opp? :!:Samme her, gitt. Edit: mista en bokstav. Endret 13. november 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå