mikaragua Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At min fem uker lange juleferie startet for to timer siden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg blir glad når jeg får søte meldinger av kjæresten min. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å være hjemme alene denne uka er litt godt. Sitte og lese en god bok, og legge meg tidlig Og ikke minst hotellovernatting i trondheim på fredag , hvor jeg får se igjen kjæresten min som jeg ikke har sett siden mandag morgen Og ja, 10.000 ekstra i lønn i desember til å shoppe gaver i trondheim for Ny Zara.. !!!!!! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 zara - kaforno? Fikk meg endelig ny lader til laptopen i dag - DET gjør meg glad Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Å vandre. Elsker å følge veier/stier jeg ikke vet hvor ender. Kom nettopp hjem fra en 4 timer lang tur, hyggelige greier. Nå skal det nytes risengrøt og julebrus. Endret 3. desember 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 zara - kaforno? Fikk meg endelig ny lader til laptopen i dag - DET gjør meg glad Klesbutikk!! Den har kommet til Trondheim! Sinnsykt mye fint deeeer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser ut til at PC'n holder seg stabil på 4.3GHz nå Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At min fem uker lange juleferie startet for to timer siden. Lucky fuck! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At jeg er flink til å spare penger. Mye kjekkere å handle julegaver når man ikke må skrape lommeboken. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Läkerol xtreme salmiak, gjør meg glad! Dem er goooode. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At jeg har fri i morra. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ble ferdig med engelsktentamen etter ca. 1 time, og det gikk utrolig bra, fikk nettopp ny harddisk til laptopen, så nå kan den startes igjen, og jeg har begynt å oppdage nye Kookssanger som er helt fantastiske Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ting som gjør meg glad er vel at det er jul snart og at vi endelig har fått snø her Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Å finne Aass julebrus i Oslo gjør meg glad Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At jeg er ferdig med skriftligeksamen, og kun har hjemmeeksamen igjen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 MAT! Jeg sitter å fantaserer om hva jeg skal ha til middag.. nam.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Snart jul, snø og fredag i morgen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jeg er forelsket for første gang på 1 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå