Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på vei til kurs i dagtidlig (sånn i halv-åtte tiden) så kom plutselig en liten hvit katt med spraglete "kåpe" og begynte å stryke seg oppover beina mine. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde meg (siden jeg har vært borte fra mine egne i to år) og satte meg ned og begynte å stryke katten. Hun (tror det var en hun ihvertfall) var utrolig kosete. Hun klatret opp på fanget mitt (etter å ha tråkket i gjørme, jada :p ) og begynte å male som bare det. Slik satt jeg kanskje ti minutter og koste med hjerteknuseren. Plutselig hørte jeg noen rope på henne (fra kanskje femti meters avstand) så hun sprang bort til eierne sine.

 

Det var et utrolig koselig moment :)

Lenke til kommentar
Jeg var på vei til kurs i dagtidlig (sånn i halv-åtte tiden) så kom plutselig en liten hvit katt med spraglete "kåpe" og begynte å stryke seg oppover beina mine. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde meg (siden jeg har vært borte fra mine egne i to år) og satte meg ned og begynte å stryke katten. Hun (tror det var en hun ihvertfall) var utrolig kosete. Hun klatret opp på fanget mitt (etter å ha tråkket i gjørme, jada :p ) og begynte å male som bare det. Slik satt jeg kanskje ti minutter og koste med hjerteknuseren. Plutselig hørte jeg noen rope på henne (fra kanskje femti meters avstand) så hun sprang bort til eierne sine.

 

Det var et utrolig koselig moment :)

 

 

når du likevel snakker om katter; i dag satt en random katt seg ned rett utenfor vinduet mitt, og stirret på meg med de sykeste øynene jeg har sett. Freaky? Ganske.

post-132912-1228252017_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen venniner kommer til meg på fredagen :D

Skal sove hoss en kamerat og på lørdagen så skal jeg og en kamerat ha noe vi liker og kalle "Dårlig Filmkveld". Det går ut på at vi ser noen dårlige filmer og sitter og ler og komenterer alt som er dårlig.

Broren min har fått ps3 :D

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...