Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når du er ferdig med å trene på SATS. Er så digg følelse etterpå. Sliten og trøtt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Sitter på skolen med 5 meter varmekabel rundt nakken, nedi genseren. Varmt! Endret 2. desember 2008 av Blomsterbob Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ferdig med den første av fire eksamener før jul Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Pytt i Panne skinke og ost, med ekstra ost, gjør meg glad akkurat nå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 GTA 4 kommer ut til pc i morgen...........da skal ihvertfall jeg hive meg inn i bilen å skaffe dette fort som pokkern;) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Woho, takk for påminnelsen, la inn en bestilling selv nå. Dette spillet MÅ jeg bare ha. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Avataren min Ble skikkelig fornøyd. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 "Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, its hard to be a nissemann" Norsk-engelsken i The Julekalender er fantastisk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg var på vei til kurs i dagtidlig (sånn i halv-åtte tiden) så kom plutselig en liten hvit katt med spraglete "kåpe" og begynte å stryke seg oppover beina mine. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde meg (siden jeg har vært borte fra mine egne i to år) og satte meg ned og begynte å stryke katten. Hun (tror det var en hun ihvertfall) var utrolig kosete. Hun klatret opp på fanget mitt (etter å ha tråkket i gjørme, jada ) og begynte å male som bare det. Slik satt jeg kanskje ti minutter og koste med hjerteknuseren. Plutselig hørte jeg noen rope på henne (fra kanskje femti meters avstand) så hun sprang bort til eierne sine. Det var et utrolig koselig moment Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Lønningsdag Julebord Dagen derpå uten fyllesjuken En god film Folk som smiler mye Gamle damer som er hyggelige En god treningsøkt, og den påfølgende selvtilfredsheten God hårdag Endret 2. desember 2008 av Senitel Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg var på vei til kurs i dagtidlig (sånn i halv-åtte tiden) så kom plutselig en liten hvit katt med spraglete "kåpe" og begynte å stryke seg oppover beina mine. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde meg (siden jeg har vært borte fra mine egne i to år) og satte meg ned og begynte å stryke katten. Hun (tror det var en hun ihvertfall) var utrolig kosete. Hun klatret opp på fanget mitt (etter å ha tråkket i gjørme, jada ) og begynte å male som bare det. Slik satt jeg kanskje ti minutter og koste med hjerteknuseren. Plutselig hørte jeg noen rope på henne (fra kanskje femti meters avstand) så hun sprang bort til eierne sine. Det var et utrolig koselig moment når du likevel snakker om katter; i dag satt en random katt seg ned rett utenfor vinduet mitt, og stirret på meg med de sykeste øynene jeg har sett. Freaky? Ganske. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kjæresten min, gjør meg gladere enn alt annet Endret 2. desember 2008 av Mompen Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjæresten min, gjør meg gladere enn alt annet DETTE gjør meg glad(est)! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Henta nye prosessoren nå Da var det jul i dag og Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At jeg snart skal på trening. Lett ukens høydepunkt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At mattetentamen gikk kjempebra! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mye som går bra om dagen! Har fått ordnet bremsene på bilen, har kjøpt et feita anlegg til bilen som jeg og en kompis skal koble i dag, jeg trener mye, og det går veldig bra med kjæresten min Gode tider, gode tider! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å være hjemme alene denne uka er litt godt. Sitte og lese en god bok, og legge meg tidlig Og ikke minst hotellovernatting i trondheim på fredag , hvor jeg får se igjen kjæresten min som jeg ikke har sett siden mandag morgen Og ja, 10.000 ekstra i lønn i desember til å shoppe gaver i trondheim for Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Noen venniner kommer til meg på fredagen Skal sove hoss en kamerat og på lørdagen så skal jeg og en kamerat ha noe vi liker og kalle "Dårlig Filmkveld". Det går ut på at vi ser noen dårlige filmer og sitter og ler og komenterer alt som er dårlig. Broren min har fått ps3 Endret 3. desember 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå