Bobbylove Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jo, også gleder det meg at det er 60 minutes på tv2 snart, men så irriterer det meg også at det går så sent. Endret 26. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Don't copy that floppy! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fugler gjør meg i godt humør. De ser så søte og uskyldige ut, og synger så pent. Dessuten er det gøy å se på adferden deres. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At mamma og pappa skal skilles. Fordi da kan jeg bo her jeg bor nå (på bygda) og i Skien :D Gleder meg!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At mamma og pappa skal skilles. Fordi da kan jeg bo her jeg bor nå (på bygda) og i Skien :D Gleder meg!! Skien? Bor du i Siljan? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At mamma og pappa skal skilles. Fordi da kan jeg bo her jeg bor nå (på bygda) og i Skien Gleder meg!! Jaja, greit å se det positive i det... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvem har vel ikke drømt om den dagen man kan bo to steder? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er TORSDAG!!! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare komme meg igjennom min første kjøretime uten å kræsje nå så kan jeg nyte HELG! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å se igjen ei god venninne (Vaganza her på forumet) og tilbringe noen timer med henne Bare vandre rundt på sentrene, mimre om gamle dager og preike skit. Lurvly Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å sette seg ned med en kald pils etter en lang og slitsom dritt dag Verdt å leve igjen! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å sette seg ned med en kald pils etter en lang og slitsom dritt dag Verdt å leve igjen! Haha, jeg ser den! Særlig hvis man ikke har fått noe pils i løpet av uken. Smaker godt da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skal til frisøren etterpå! hurra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skal til frisøren etterpå! hurra. Fysj! *holde armene rundt hodet mitt* Det som gjør meg glad at håret mitt er langt! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Var vel en gang i forrige uke. Vi hadde et lite friminutt etter språktimen og slappa av utenfor bygningen, da et par av folka (blant annet en som vi tidligere har nevnt ligner på Justin Timberlake) i gruppa mi sa: "Hey Lars, do you know which celebrity you look like?" ... "Keanu Reeves!" - Just that you look a lot better, of course! Var hyggelig å høre, selv om jeg ikke tar det helt bokstavelig. I dag kom jeg over linken Verdens kjekkeste 44-åring? tilfeldig, og må innrømme jeg gliste litt. Endret 27. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fysj! *holde armene rundt hodet mitt*Det som gjør meg glad at håret mitt er langt! Jeg har også langt hår. Har kun stusset litt og farget det. Elsker det lange håret mitt, selv om jeg gjerne vil donere det bort enkelte dager Nå er det SØVN som står på gladlista mi!! Zz.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg har fri i morge etter en hard skoleuke Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 snart er det juleferie og jeg kan dra hjem for å være sammen med familie og kamerater;) og ikke minst bli ferdig med ex.phil driten før neste semester. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Nettopp bestilt C2D E8400.. Da ble det jul i dag og Kanskje litt sent, men har ikke bruk for noen firekjerner. Og selvsagt at det er FREEDAG Endret 28. november 2008 av gilera Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er snart helg Jeg og samboeren skal på julebord sammen både fredag og lørdag. God mat og hyggelige mennesker En ufattelig slitsom arbeidsuke er snart ferdig, og alt er bare lekkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå