mikaragua Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Linda. Hun er så søt og snill. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har putta Cola og Melkesjokolade i Frysa. Jeeey, nå kan jeg gjøre C og Mathematica til jeg dåner! Og at jeg i snitt de 7 siste dagene har fått en 'gratis' (gavekort) dvd hver dag i postkassa At jeg har starta å lese manga, lovlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Når jeg innser at jeg hadde misforstått forelesningsplanen og at det ikke var kap 1-18 som var pensum, det var antall forelesninger ingenting som slår følelsen av at de 8 kapitlene man trodde man skulle lese ble til to (noe som utgjør ca 214 sider mindre å lese) Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Igjen så sier jeg Madrugada. R.I.P Robert. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Når kaninen i huset er i kjempehumør, da blir jeg glad Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ikke vær så passiv som meg, når du har muligheter på napp. Herregud, forstår ikke at det er mulig, jeg kan umulig ha vært ved mine fulle fem. :/ Jaja, ny sjanse til helga. Dette gjør meg virkelig glad. Det hadde antagelig bare blitt den ene kvelden, men siden jeg var så tafatt virker det som det blir noe mer enn en onenightstand nå. =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bli kjent med nye mennesker. Selv folk jeg ikke alltid klikker helt med er jeg glad for at jeg har blitt kjent med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Manfred Mann - Blinded by the Light Kelp Pink Floyd - Atom Heart Mother KQED part 2 og Funkadelic - Maggot Brain Har gjort dagene mine betydelig bedre i alle fall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bli kjent med nye mennesker. Selv folk jeg ikke alltid klikker helt med er jeg glad for at jeg har blitt kjent med. asl? At jeg har fri fra jobben idag. Yay! =D Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At jeg skal til en veldig god venninne om noen uker! Både fly og hotell er bestilt. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At man vet man er ferdig for dagen og kan slappe av med de du er glad i gjør meg glad <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bli kjent med nye mennesker. Selv folk jeg ikke alltid klikker helt med er jeg glad for at jeg har blitt kjent med. asl? At jeg har fri fra jobben idag. Yay! =D Hehe, tullejente. Men seinest i går ble jeg kjent med en skikkelig grei fyr. Hadde glattkjøring, og han jeg delte bil med var utrolig grei. Dekket i nagler og svart hår fikk han til å se litt skummelt ut til å begynne med, men fant for ut at han var like mye kosepus som resten av oss Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå har jeg fått bestilt en billett til Iron Maiden Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Øl og sigaretter. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sensation whiiiiite;) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Helg! Second that. Og at jeg har to uker igjen på jobb, så en uke ferie, for så å begynne i ny jobb! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fredag og tidlig utbetalt lønn Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Helg Lang-helg faktisk. Fri på mandag. I dag kom mobilen min til bergen. SE w950i Gleder meg. Forhåpentlighvis kan jeg hente den i morgen. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 DENNE vidoen her blir jeg aldri lei av, sitter å ler så jeg griner hver gang jeg ser den. Like morsom hver gang. :!: Ellers så gleder jeg meg til effektanlegget til bilen kommer i neste uke, det blir stas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå