Gavekort Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Linux kommer hver dag! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Samme gjelder meg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 It's FREDAG!!! WOHOOOOOOOOOO :fun: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Ahmagawd! Jeg ELSKER Vera! Jeg vil gifte meg med henne, ta hu med meg hjem og ha hu i senga mi, elske med henne til Dovre faller og alt!! Jeg er så fuckings glad i henne, håper hu i alle fall blir til over helga og viser oss all sin styrke og vrede. Jeg vil se gamle trær knekke, høre tordenet drønne over vindens uling, ikke se over til nabohuset for bare sne og se små, dølle lynglimt gjennom det tykke snefallet! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Høres bra ut, Datasmurf. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 At jeg skal ut i skauen i morgen for å plukke 3-4 sekker med mose. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Ahmagawd! Jeg ELSKER Vera! Jeg vil gifte meg med henne, ta hu med meg hjem og ha hu i senga mi, elske med henne til Dovre faller og alt!! Jeg er så fuckings glad i henne, håper hu i alle fall blir til over helga og viser oss all sin styrke og vrede. Jeg vil se gamle trær knekke, høre tordenet drønne over vindens uling, ikke se over til nabohuset for bare sne og se små, dølle lynglimt gjennom det tykke snefallet! *Setter på Pink Floyd - Vera* Fredag, OK skoledag, lan i helga. Men jobb i morgen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Ble så glad fordi Vera var her i natt Masse centimeter med snø og en god lun temperatur innhyllet i kong viters gode teppe! JEG ELSKER SNØ! Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Ble så glad fordi Vera var her i natt Masse centimeter med snø og en god lun temperatur innhyllet i kong viters gode teppe! JEG ELSKER SNØ! Har du bruker på battlefild.no? FREDAG OG HELG Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Har ikke det nei Dott^. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Jeg glemte helt at "Vera" var den lille stormen oppi midtnorge. Typisk. Fredag! Vafler! Helg! Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Har ikke det nei Dott^. OK, trodde bare jeg hadde sett det avatar bilde ditt der. Gleder meg og bli ferdig med Tysk prøva og å høre på denne sangen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Skulka i dag og tok igjen masse søvn (hadde bare halv skoledag og tilsammen med tannlege osv har jeg da bare vært borte fra skolen 1 dag dette skoleåret her da). Ble også glad når filmen jeg og søstera mi lagde til en annen av søsknene mine sitt bryllup, ble en så stor hit. Ble glad for søstera mi som gifta seg og, siden hun endelig har funnet den rette etter en del kjipe år for å si det mildt. Endret 21. november 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Gleder meg til den "nye" bilen min kommer i dag. Har kjøpt meg en Toyota Carina E 93 mod., som bare har gått 63 000km. Jeg trenger ikke hente den selv en gang, bare å vente til selgeren kommer innom med den. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Gleder meg til den "nye" bilen min kommer i dag. Har kjøpt meg en Toyota Carina E 93 mod., som bare har gått 63 000km. Jeg trenger ikke hente den selv en gang, bare å vente til selgeren kommer innom med den. Grattis med ny bil. Hilsen Toyotafan i Rolla 93! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Helg og helg og helg Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) At Onkel har kjøpt nye Mercedes S-Klasse gjør meg glad akkurat nå, hvorfor? Fordi jeg får prøven selvfølgelig. For dem som er intresserte så er det bildet nederst: Endret 21. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Gleder meg til den "nye" bilen min kommer i dag. Har kjøpt meg en Toyota Carina E 93 mod., som bare har gått 63 000km. Jeg trenger ikke hente den selv en gang, bare å vente til selgeren kommer innom med den. Grattis med ny bil. Hilsen Toyotafan i Rolla 93! Takker. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 FINFINDAG -Skværa opp med en kompis -Strøyk ikke i matte i dag -Helg! - Og TE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå