Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette:

 

Meg:hei:) hva er galt?

Henne:hei, slutt med typen

Meg:uff=/

henne::(

meg: snakke om det?:)

henne: kjenner deg ikke

meg: (selv om jeg har en følelse på at å snakke med en jeg tror er vilt fremmed om slikt kanskje skremmer, så var vel tanken at noen brydde seg så mye å spørre noe jeg håpe kunne glede litt da :) )

henne: det varmet veldig, tusen takk, men jeg føler ikke for å snakke om det dessverre

meg. snakke om noe annet?

henne: jeg tror ikke jeg har så mye å si egentlig

jeg: nei ok, men da avslutter vi det heller der:) ta gjerne kontakt om du vil si noe en gang, når jeg er her så har jeg vel sjelden mye annet å gjøre av tydelige grunner:) så får du ha en fortsatt fin natt, og fin helg, selv om den kanskje ikke startet så bra, så kanskje den ender bra...hvem vet:)

henne: takk i lige måde : )

meg:

 

aldri snakket med henne, vet ikke hvem hun var, men så hun virket trist på msn. Hadde nettopp snakket med den ene bestevenninen min som støttet meg i noe. Tror jeg fikk så veldig lyst å prøve å glede noen, noe det ser ut til at jeg greide.

 

Fin følelse dette :)

Lenke til kommentar
At når du søker på navnet mitt(Marius Solli) på google bildesøk så kommer det bilde av meg :p

 

At jeg IKKE får opp bilde av meg selv når jeg søker på mitt navn gjør meg glad :!:

 

 

Og så var jeg på kurs i dag. Hadde grua meg litt og trodde det skulle bli kjedelig. Så viste det seg at det var maks interessant, veldig lærerikt og utrolig spennende. Og at det var popcornmaskin og softismaskin i pauselokalet som man kunne forsyne seg fra + kake (og pause hver time) + lunsj med 4 varmretter og buffet og masse kaker og desserter. Herregud så god mat de hadde :love:

Lenke til kommentar
At når du søker på navnet mitt(Marius Solli) på google bildesøk så kommer det bilde av meg :p

At jeg IKKE får opp bilde av meg selv når jeg søker på mitt navn gjør meg glad :!:

ENIG!

Eller det kommer opp et bilde av Diesel da :!:

Og en gravstein...? og masse annet tull.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
At når du søker på navnet mitt(Marius Solli) på google bildesøk så kommer det bilde av meg :p

At jeg IKKE får opp bilde av meg selv når jeg søker på mitt navn gjør meg glad :!:

ENIG!

Eller det kommer opp et bilde av Diesel da :!:

Og en gravstein...? og masse annet tull.

Syntes det er heftig :p

Det var noen som skulle søke på navnet mitt på tull plutselig står jeg der så elegant :p

Diesel?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...