Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At filminga gikk bra, at skuespillerne var flinke, at det hele var moro selv om det var rundt nullpunktet og maks frostrøyk og at jiben hadde frosset da vi skulle pakke den ned, at filmene mine kom (unntatt den første jeg bestilte, men det var vel ikke så stort tap regner jeg med), at det gjør godt å sove bort ettermiddagen, det er nybakte brownies på kjøkkenet, ei psykisk ustabil venninne jeg ikke har hørt fra på en 10 dagers tid gav plutselig livstegn fra seg og sa at alt var bra med henne, hu hadde bare vært på skjerma avdeling den siste tiden uten kontakt med omverdenen, men nå var hu her igjen, og jeg hadde frykta det verste og det gjorde meg så glad da jeg fikk meldinga at jeg begynte å gråte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

At eg fekk sertifikatet, billettar til Oasiskonserten i Oslo neste år og godtgjørelse for 160kr etter legebesøk i posten i dag, samt eit tre glas raudvin gjer meg glad. :D

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
At jeg begynner å få en oversikt på økonomien min.

 

+1

 

Denne måneden brukte jeg 2000 kroner mindre på mat enn forrige :roll: Bare fordi jeg begynte å planlegge innkjøpene mine, og handle en gang i uka istedet for annenhver dag. I dag har jeg kategorisert alle innkjøpene mine siste mnd i excel, i kategorier som : bil, mat, forsikring, hund, klær, interiør, div.

 

Ufattelig godt å se hva pengene faktisk går til , istedet for å sitte igjen blakk dagen før lønn og ikke ANE hva man har brukt pengene på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...