FLarsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tjohei! Litt morsomt. Hver fredag spammes denne tråden med "FREDAG!!!!" og hver søndag spammes "ting som irriterer så grenseløst" tråden med "søndag ". Hva synes folk om lørdag mon tro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tjohei! Litt morsomt. Hver fredag spammes denne tråden med "FREDAG!!!!" og hver søndag spammes "ting som irriterer så grenseløst" tråden med "søndag ". Hva synes folk om lørdag mon tro. Sikkert helt andre ting enn "å dra hjem" eller "dra på jobb". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 At det er fredag! Er forresten ekstra bra at det endelig snør igjen. ^^ Ja, her er himmelen hvit av snøflak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 At filminga gikk bra, at skuespillerne var flinke, at det hele var moro selv om det var rundt nullpunktet og maks frostrøyk og at jiben hadde frosset da vi skulle pakke den ned, at filmene mine kom (unntatt den første jeg bestilte, men det var vel ikke så stort tap regner jeg med), at det gjør godt å sove bort ettermiddagen, det er nybakte brownies på kjøkkenet, ei psykisk ustabil venninne jeg ikke har hørt fra på en 10 dagers tid gav plutselig livstegn fra seg og sa at alt var bra med henne, hu hadde bare vært på skjerma avdeling den siste tiden uten kontakt med omverdenen, men nå var hu her igjen, og jeg hadde frykta det verste og det gjorde meg så glad da jeg fikk meldinga at jeg begynte å gråte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) At eg fekk sertifikatet, billettar til Oasiskonserten i Oslo neste år og godtgjørelse for 160kr etter legebesøk i posten i dag, samt eit tre glas raudvin gjer meg glad. Endret 7. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 5 usette episoder av simpsons Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal få meg sko til (før) jul !! Blant annet disse!! Kommer sikkert til å slå meg halvt ihjel og knekke ankelen. Men det bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jeg har vært flink med pengene mine denne måneden, og klart å betale en stor regning av lønna istedet for penger jeg hadde satt av til regningen på en annen konto. Da kan jeg shoppe med god samvittighet neste uke Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jeg begynner å få en oversikt på økonomien min. At livet generelt ser lysere ut nå en for bare 1 mnd siden. At jeg har et gjenomsnittlig bedre humør hver dag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jeg begynner å få en oversikt på økonomien min. +1 Denne måneden brukte jeg 2000 kroner mindre på mat enn forrige Bare fordi jeg begynte å planlegge innkjøpene mine, og handle en gang i uka istedet for annenhver dag. I dag har jeg kategorisert alle innkjøpene mine siste mnd i excel, i kategorier som : bil, mat, forsikring, hund, klær, interiør, div. Ufattelig godt å se hva pengene faktisk går til , istedet for å sitte igjen blakk dagen før lønn og ikke ANE hva man har brukt pengene på. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skal på kino nå med en god venninne. Det gjør meg glad Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Liverpool vant i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Øl gjer meg litt glad. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gode nyheter! Desverre har jeg ikke fått noen enda... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å høre på hardstyle nonstop i 15 timer er kanskje noe av det mest oppmuntrende jeg vet om Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jeg skal sove snart. At det er søndag i morgen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 At jeg skal se SIMPSONS Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 www.deaz.dk som ble linka her for litt siden Blir aldri lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå