TurtelWar Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 LANGHELG! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Pizzaboller Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 En kanne kaffe, en helt iskald boks snus, og 2 prisonbreak episoder gjør meg meget hæppi. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 At telefonen min ble sendt i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Kino med en god venn. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Kino med en god venn. Kino med ei jente som bryr seg om filmen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 FREDAG OG LITTLE BIG PLANET! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 I hear that. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 På'n igjen... Men men, jeg får slenge meg på bølgen: FREDAG! Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Okei, pils, pommes-frites og littlebigplanet gjør meg glad, og alt det sammen er kos. Får ta det igjen med treninga i kveld. Edit: Mandarinene nå er jævla gode btw. Håper du mener clementinene? Mandariner er fulle av steiner.. Hurra det er helg og jeg har snart bursdag(11.)!!! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Okei, pils, pommes-frites og littlebigplanet gjør meg glad, og alt det sammen er kos. Får ta det igjen med treninga i kveld. Edit: Mandarinene nå er jævla gode btw. Håper du mener clementinene? Mandariner er fulle av steiner.. Hurra det er helg og jeg har snart bursdag(11.)!!! Bare sånn til info: "Stort sett all småsitrus som spises i Norge er klementiner. Det er fortsatt noen som feilaktig bruker betegnelsen «mandarin», selv om den ekte mandarinen ble borte fra det norske markedet på 90-tallet. De eneste mandarinene som selges i Norge i dag er hermetiske." LINK Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Og så var det FREDAG og HELG igjen, og det er ikke lenge igjen til JUL (Sånn nå var det nok stor og farget skrift for denne helga..) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Endelig Fredag, endelig frihet, og endelig litt kvalitetstid til å spille WoW! Og så får jeg trent opp min nye disippel i å spille WoW. Ei nabojente. Mu-ha-ha-ha-ha! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Fredag =D og Hell yeah!!! the awesome foursome (and the finnish keyboarder who didnt want to wear his donald duck costume) dvden min blir bestilt i løpet av neste uke, 3 dvder Endret 7. november 2008 av Polemos_Theos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 FREDAG og at jeg er alene hjemme, + 2stk 6pack Tuborg + pizza + gutta. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Endelig Fredag, endelig frihet, og endelig litt kvalitetstid til å spille WoW! Og så får jeg trent opp min nye disippel i å spille WoW. Ei nabojente. Mu-ha-ha-ha-ha! Er det din måte å sjekke opp jenter på? @ FReeeeeeeDAG!!!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Er det din måte å sjekke opp jenter på? @ FReeeeeeeDAG!!!!! Nei langt ifra, det er en forskjell på å sjekke opp jenter, og å lære dem dataspill. Spesiellt når hun er 10 år yngre enn dem jeg helst ville datet.... Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 FREDAG!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 At det er fredag! Er forresten ekstra bra at det endelig snør igjen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå