theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Flybilletter til Trondheim 16.nov - 18.nov er kjøpt og betalt. Da er det bare å glede seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg synes det var veldig hyggelig å få lappen i dag! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer, kjør med måte nå. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At det kommer folk til meg i dag; Vi skal se Transformers i FullHD =D Det blir elsk! Spørs om jeg ikke må sprette Cocaen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) At mamma har bytta jobb og blitt generelt mer blid av den grunn. Og det å skrive i kursivt Endret 1. november 2007 av chokke Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kristoffer Schau. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Verdens beste kvinnelige samtalepartner som tar ALT! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hjelpe andre med et problem ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg måtte trykke ja... Rapporteringer gjør meg glad Endret 5. november 2007 av chokke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er forbudt å linke til sider av typen flest-klikk eller som gir brukeren poeng av ulike slag her på forumet. Et innlegg er slettet. Spørsmål og kommentarer tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Luli Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Å fortelle en en venn hvor mye du verdsetter henne, og se at hun setter pris på det . Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I mårest når vi dro til skolen stakk vi innom Shell for å kjøpe oss en pølse. Å mens vi stod å venta på pølsen så buser hele gjengen i DDE inn. Så begynner de å flytte om på CD'ene i cd hylla, så det bare står DDE fremst. Så roper de etter managern å sier det er jobben hans å fremme dem osv. Var ganske hyggelig og morsom start på dagen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 - At jeg nå slipper å huske å ta vekk "husk meg" når jeg bruker forumet andre steder enn hjemme. Beste med hele oppgraderinga. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 At Martin Andresen tross alt fikk nådd målet sitt og tre fine år i Bergen før han forlot oss. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 At det snart er tid for lønning igjen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Varm te og orange cakes nå som jeg er sjuk Endret 6. november 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 At en av mine bedre venner fra barn- og ungdommen har blitt pappa Særlig siden det forrige barnet døde i magen på mammaen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Britiske skuespillere. De kan sine saker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Eivind. Han fortjener medalje som holder ut med en whinete sjukling som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå