kloningen Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hu søte jenta i kassa på Spar som alltid smiler til meg og ser meg i øyna og nesten ikke hører etter når jeg prater til a gjør meg glad.Vel, teknisk sett er det smilet hennes som gjør meg glad Er det positivt at hun ikke hører etter når du prarter? XD Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje han sier mye dumt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 En svær kopp te og Pride and Prejudice. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hu søte jenta i kassa på Spar som alltid smiler til meg og ser meg i øyna og nesten ikke hører etter når jeg prater til a gjør meg glad.Vel, teknisk sett er det smilet hennes som gjør meg glad Er det positivt at hun ikke hører etter når du prarter? XD Liker å innbille meg at hu ikke hører etter fordi hu er opptatt med å se på meg Lov å være litt innbilsk når man har levd i 22 år uten å være det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dette gjør meg glad! Meg på tredje bilde, med kamerakabel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Eg er glad sidan eg fekk tak i billettar til Oasis sin konsert neste år! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Kickass uke. Bading i morgen, peppes på onsdag og fri på fredag. Alt med skolen altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Eg fekk solgt billetten te Slipknotkoserten for 1000kr! Langt over det eg fyst trudde. Edit: Endret 3. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 At jeg fikk nett av naboen =D Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Å kjøpe meg ny mobil (LG Viewty) :D Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tror jeg har svart det før i denne tråden; men det er utrolig digg å finne penger man har glemt at man hadde. Og da særlig i klær man ikke har brukt på en stund. Fant 100 kr. i ei jakkelomme i dag. Like artig hver gang. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 At jeg har sikret meg en Nokia N93 Da er det bare og vente til 12. november. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hver gang jeg får se den nye, nydelige kjæresten min Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Skal delta i NM i helga. Gleder meg sykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Skal delta i NM i helga. Gleder meg sykt NM i kva då? Eg blir glad når eg tenkjer på at eg kanskje får lappen denne uka, men igjen, aldri ta gledene på førskudd. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 NM i Taekwon-Do. Det hele foregår på Askøy. Kom innom og ta en titt om dere er i nærheten. Nå skal jeg sove, det gjør meg glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det gjer meg glad at jeg truleg skal bytte server fra ein gratis til one.com, som gjer at eg får eit "ordentleg" domene også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 At så mange mennesker er så fryktelig glad i meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) At så mange mennesker er så fryktelig glad i meg.You better know it. (: At kjæresten min har fått seg briller og ostehorn med innbakt skinke gjør meg glad. Endret 4. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå