Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, uten om når det torner. Da er det så mørkt at jeg kan bare sitte der og se dum ut. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Sitter å ser ut i sola, løvet faller, fine farger, fred, ro, barn leker, ah Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Isglatt ute så jeg holdt på og brekke halebeinet. Men akk ja freden. Sitter her alene med musikken min, ingen andre i huset uten om en sovende bror nede. Sitter her med noe brus i glasset, en pc og bare er avslappet. Passelig varme er det også, så jeg sitter her uten sokker og i t skjorte.. Nydusjet Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 At jeg ble politianmeldt for en stund siden. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ble du glad av det? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har også lyst til å bli anmeldt! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg fikk meg en bra latter, så man kan vel si jeg ble glad, på sett og vis. Bare så det er sagt, det var en fullstendig harmløs spøk jeg og en kamerat gjorde på natta. At vi ble anmeldt er såpass idiotisk at det er bare komisk, og jeg mistenker politiet tenkte det samme da de mottok anmeldelsen. (Ja, og jeg glemte å nevne det, jeg ble ikke personlig politianmeldt, hele plassen jeg bor på vet hvem det var, utenom kjerringa som anmeldte. Noe som selvsagt bare gjør det ennå mer latterlig. Har ikke hørt et pip om det på en stund, så jeg regner med den ble henlagt). Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Njaeh, at musene går rett i fella mi! Endret 2. november 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Du har fortsatt ikke godkjent meg på venner. Jeg har ingen utestående venneforespørsler. Prøv igjen? Jeg ELSKER nyspillet mitt Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Du har heller ikke godtatt min forspørsel.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje hun ikke vil være venn med randoms Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje hun ikke vil være venn med randoms Hun er venn med meg på PS3, og jeg er uhyre random. Mer random enn Winamp sin shuffle, kan man si. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje hun ikke vil være venn med randoms Jeg er gjerne venn med randoms, så lenge de er artige å spille med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hu søte jenta i kassa på Spar som alltid smiler til meg og ser meg i øyna og nesten ikke hører etter når jeg prater til a gjør meg glad. Vel, teknisk sett er det smilet hennes som gjør meg glad Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, jeg er artig å spille med Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Saint Thomas' musikk gleder meg! Hvil i fred. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jackson 5 - ABC Gjør meg glad Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ratio: 6.238 det gjør meg glad Ble medlem igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå