Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er frelst av Pink Floyd. Mer musikk, mer livsglede. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Doug Heffernan Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Doug Heffernan Hvor? På TV nå? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Øl og bierbanger (ølpølse) Blir ikke bedre enn det Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 SNØ gjør meg glad Hvor bor du? Utrolig fint landskap. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 At det endelig kom snø her også. Var ute en tur og flytta litt på snøen med bilen. Like morsom hver gang. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Hvor bor du?Utrolig fint landskap. <--------- Bardufoss Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Thomas Dolby har endt opp på listen over idolene mine! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Far cry 2? Jeg trodde det ikke fantes jenter som deg! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 System of a Down gjør meg glad Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Det gjør meg glad at vi nå, etter litt kobling og herjing, endelig har fibernettet i drift her i huset. Merka godt forskjell på 10 mbit bredbånd vs. 1 mbit bredbånd, for å si det sånn. Endret 1. november 2008 av Lefse Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Far cry 2? Jeg trodde det ikke fantes jenter som deg! DITTO! Har selv sittet her hele helga til nå å kost meg med Far Cry 2 : D Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 At jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen. I morgen er også dagen jeg for første gang skal spille innebandy kamp (er keeper) etter 4 treninger Gleder meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Hvorfor er ikke du damen min? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Helg og hjemmealenekveld med Far Cry 2 Og at jeg har vasket hele leiligheten, skiftet på senga og vasket, tørket og brettet 3 maskiner klær i dag. Deilig å ha det helt rent Du har fortsatt ikke godkjent meg på venner. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Isengard - Høstmørke Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Enig høstmørke og snart jul! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jul Selv om jeg ikke ønsker meg noe, det er da jeg vet at jeg er fornøyd Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det er så mye å glede seg over nå på høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå