Atald Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Liquid Rescale til GIMP. Forfriskende enkelt og greit. Og genialt og intuitivt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Røykestopp er en gladting ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei du, kattefaen kan holde seg langt utenfor senga jeg skal sove i. Er nok dette kreket jeg prater om. Krek for faen!? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 akkuratt nå så gjør Brann meg glad.. Casher in 5250kr hvis de vinner! ;O Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Når jeg har trent, og kommer ut av dysjen, også rett i seng etterpå. Endret 28. oktober 2007 av Remains Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fikk vite at min andre ex.phil-oppgave er godkjent! To av to mulige Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg blir glad når kjæresten kommer og passer på meg når jeg er syk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At jeg fikk nettopp vite at det ble utvidelse av prosjektet vi fikk for en uke sida!;D Da får jeg gjort filmen enda bedre;D Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 At jeg er i usedvanlig godt humør i dag, gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jobben gjør meg glad. Jeg jobber i et byggfirma med et godt arbeidsmiljø, så arbeidsdagen går unna på et blunk, og det er bare trivelig å jobbe der. Blir ikke akkurat gretten av å få lønning heller da, hehe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg greier ikke slutte å kysse på han, og ikke vil han at jeg skal slutte heller. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ting som gjør meg glad er folk som smiler Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Chiptune! Det eier! =D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når folk åpner seg opp og forteller meg ting hyggelige ting om livet deres. Prøven jeg satt å leste på i hele natt gikk også innmari bra. Så dette er en bra dag Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ting som gjør meg glad er folk som smiler Du er så pen at det gjør meg litt glad, det og. Ellers, at jeg faktisk ikke har en skoleprøve før på tirsdag! Og at eg skal på hytten til en kompis til helgen, blir jo digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å få brev gjør meg glad. Da fjernes alle sorger og alt negativt og depp blir borte på et blunk. Følte meg litt uggen og nede etter ørten timer skole i dag og alt for lite mat (som vanlig), men da jeg kom hjem og fant et brev i postkassa og siden fant ut at det var fra ei venninne som går på Fana FHS, var det som om tusen gleder hadde tatt bo i meg. Og etterpå skrev jeg brev tilbake, samt til fire andre, og det gjorde meg også glad Jeg elsker brev Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Når folk opptrer høflig selv om jeg kanskje spør om en dum ting, altså at de ikke blir brydd av temaet. Jeg blir glad når noen tar seg tid og attpåtil er uselvisk Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det som gjør meg glad er når brodern er på trening med Sølvguttene, for da er linja min igjen! Kan ikke laste ned med 20 F***ING kb/s engang uten at han får firesifret ping... Ellers var jeg ganske glad sist onsdag da jeg fikk ny mobil, en SE P1, etter å ha sittet med en satans gammel P800 det siste halvåret etter at P905'en tok kvelden... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dotten. Den linken til Habbahabbazootzoot får meg alltid til å le. Hjalp spesielt idag ettersom jeg må sitte dørvakt på fritidsklubben. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå