Dubious Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Politiet har alltid fartskontroll før eller etter at jeg har kjørt der. 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Ny bok i postkassa = Det blir en god dag 😄 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Ødela headsettet mitt for en stund tilbake, knase lyd å plutselig ville ikke den ene siden ligge på øret men stå rett ut, fikk nytt i dag, samme som jeg hadde men lyden er så god, smelter helt vekk når jeg hører på musikk 😅 Edit: Headsettet er Audio-Technica ATH-M50X Endret 25. oktober av X19x11 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Har irritert meg på ladeporten på mobilen i lang tid. Nå har jeg brukt lang tid på å få ut all dritten, så nå fungerer den så og si som ny, så da slipper jeg å kjøpe ny mobil. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Smack mah ass and call me Sally. Kom plutselig på at Diskusjon finnes igjen. Og passordnullstilleren funket, så hurra. Am back! Jeg kommer til å fortsette å poste en gang hvert tiende år forresten. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Fikk meg sokker i rett størrelse i dag. Tror ikke jeg har hatt det siden jeg var tidlig i tenårene. Alltid et par nummer for små. Dæven. Er det slik folk med riktig størrelse på sokkene har det? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Muligheten til å få hjemkjørt varer er en virkelig gave som jeg gleder meg stort over. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31 minutter siden Del Skrevet 31 minutter siden Sviskepott skrev (1 time siden): Muligheten til å få hjemkjørt varer er en virkelig gave som jeg gleder meg stort over. Bør nok vente til du har fått varen først. "Mottaker var ikke hjemme, levert til hentested" Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1 minutt siden Del Skrevet 1 minutt siden Dubious skrev (26 minutter siden): Bør nok vente til du har fått varen først. "Mottaker var ikke hjemme, levert til hentested" Ja, jeg har hatt sånne "POSTEN"-opplevelser også og har blitt eitrende sint over å måtte betale nesten fem hundre kroner i taxi, til en plass som ikke var min nær-post-i-butikk...men heldigvis går det greit med matvareplassene, så det er en slik jeg venter på nå rett rundt hjørnet. Har handlet mye på tilbud-matvarer i dag og et par godsaker til full pris som jeg skal kose meg langsomt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå