Populært innlegg Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg blir glad av å se at valpen min har det bra 🥰 2 8 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Hjemmelaget rømmegrøt 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Det snør enda mer, snart kan jeg bygge en kjempestor snøborg 🥳 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Eksen min har flyttet eller skal forhåpentligvis flytte til et helt annet sted i Norge, langt fra meg. 🙏 Tiden vil vise om dette faktisk også stemmer, men jeg har et lite håp om å slippe voldsutøver i samme by som jeg selv bor i. 6 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 I dag fikk jeg beskjed om at alle 7 saker angående "innførsel av ulovlige våpen" ble henlagt å jeg får hente alt på politistasjonen 😁 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg skal ha lunch nå og gleden ligger i magen min og jodler av forventning. 3 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Gaea skrev (2 timer siden): Eksen min har flyttet eller skal forhåpentligvis flytte til et helt annet sted i Norge, langt fra meg. 🙏 Tiden vil vise om dette faktisk også stemmer, men jeg har et lite håp om å slippe voldsutøver i samme by som jeg selv bor i. Fantastiske nyheter, krysser alt av fingre for at det stemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg skal være innendørs, spise kyllingsalat og se HBO-serie i fred og ro. 2 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) Oooh, I går satt jeg å fantaserte om kyllingsalat med hvitløksbrød! Prøver å spise mer vegansk mat, så funderer på om det er noen gode veganske imitasjoner av kylling der ute som hadde fungert. Nå skal jeg til å ordne pita med falafeler. Yum, yum! Endret 16. januar 2024 av Cutthroat Bill 3 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Cutthroat Bill skrev (2 minutter siden): Oooh, I går satt jeg å fantaserte om kyllingsalat med hvitløksbrød! Prøver å spise mer vegansk mat, så funderer på om det er noen gode veganske imitasjoner av kylling der ute som hadde fungert. Nå skal jeg til å ordne pita med falafeler. Yum, yum! Stekt og godt krydret tofu-terninger (lett å få krisp i air-fryer) fungerer fint som erstatning til kylling i salat, men jeg syns vegan-ostene er så smakfull og god at de fungerer like greit alene som smaks-kicker på salaten. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Heter produsenten vegan? Eller mener du generelt? Hvis du har konkrete anbefalinger, så ta jeg gjerne imot tips. 😊 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Cutthroat Bill skrev (15 minutter siden): Heter produsenten vegan? Eller mener du generelt? Hvis du har konkrete anbefalinger, så ta jeg gjerne imot tips. 😊 Jeg er veldig glad i Helios sin Tofu, og det er vel Synnøve som står bak Go'vegan serien med gode oster, eksempelvis denne, eller skivede cheddar; De er litt sånn 'tørr' og minner sterkt om permasan i konsistensen, hvilket jeg syns er helt fortreffelig! Disse er sikkert ikke så sunne (prosessert), men noen gleder må man få ha. 2 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2024 Del Skrevet 16. januar 2024 Takker og bukker! Noterer ned, og skal prøve ut på sikt. ✌ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. januar 2024 Del Skrevet 25. januar 2024 Ny WRC sesong i gang! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2024 Del Skrevet 27. januar 2024 Yr melder 9 varmegrader i morgen. Får se hvor varmt det faktisk blir, og temperaturen skal synke raskt etterpå. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. januar 2024 Del Skrevet 29. januar 2024 Ny episode av Mindfold. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. januar 2024 Del Skrevet 31. januar 2024 Bil fra 2010, null feil på PKK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå