Lefse Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei, han legger igjen sånne kuber med skrapmetall. Han er en avfalls-håndterings-robot. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 At det er helg i morra, å HERREGUD så deilig det skal bli å sove skikkelig. Lenke til kommentar
Neko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 en ting som er hyggelig er; når jeg er i dårlig humør og kjæresten min kommer og legger armene sine rundt meg og gir meg en god trøsteklem Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Høstferie i morra, fy satans svarte deilig det blir. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er hyggelig når hun du liker liker deg og..Fy faen hu er fin! Men det som er kjipt er at dette er siste dagen min i byen her, flytter halve landet vekk :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At det er helg i morra, å HERREGUD så deilig det skal bli å sove skikkelig. Høstferie Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gled deg til du blir litt eldre, da du må bruke av ferien, visst du vil ha såkalt "høstferie" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gled deg til du blir litt eldre, da du må bruke av ferien, visst du vil ha såkalt "høstferie" Ikke om du blir gründer og sparer opp til å leve av renta. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At det er helg i morra, å HERREGUD så deilig det skal bli å sove skikkelig. Høstferie Ja, for den som har det, jeg har kun helg. Men skal ta fri neste fredag etter plana så da blir det en liten langhelg. Men, det er FREDAG og HELG om to timer. WOHOOOOOOOOOOOO!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det stemmer det, det er FREDAG Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fredag og høstferie! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 HOW EPIC!!!!!!!!11111ONEONE!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er ferie, men best av alt...! Jeg fikk liv i den sta pixelen som bare viste rødt! JAAAAAA! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At jeg er ferdig med to timers smertehelvete, og sitter igjen med to fine tatoveringer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At høstferien min begynte idag! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Guitar Hero versjonen av Death Magnetic, gjør meg glad nå. Endret 3. oktober 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kake gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå