Deechon Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Ferien min starter i dag og det er perfekt vær ute 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Å våkne uthvilt en tidlig lørdagsmorgen og høre fuglesangen i behagelig vær 😊 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Har gått på 3D mølla ikke nesten vont i det brekte beinet snart kan jeg løpe på den igjen😁😁😁😁 3 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Naboen min (som jeg ikke liker) skal flytte ut, og jeg tror han hadde sin siste dag i borettslaget i dag Nå får jeg bare håpe nestemann er bedre. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 22 år siden jeg flyttet til egen leilighet, og har nå kjøpt og brukt min første tørketrommel. Deilig å flytte vasken rett fra tørketrommel til kommoden. Ble drittlei av å henge opp sokker til tørk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Denne VG-artikkelen. Klink 10/10 på alt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6yrge/fem-paa-gata-om-sjokkvarmen-helt-fuckings-uutholdelig 2 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Snikpellik skrev (23 minutter siden): Denne VG-artikkelen. Klink 10/10 på alt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6yrge/fem-paa-gata-om-sjokkvarmen-helt-fuckings-uutholdelig Haha, enig. Synes den var veldig artig 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Forbud mot konverteringsterapi gjør meg glad. 3 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Snikpellik skrev (18 timer siden): Denne VG-artikkelen. Klink 10/10 på alt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6yrge/fem-paa-gata-om-sjokkvarmen-helt-fuckings-uutholdelig VG er visst litt i det morsomme slaget i det siste. Dagens artikkel fra Sanna Sarromaa fikk jeg til å trekke på smilebåndet. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/l3L2z9/vaerbitt-over-vannet Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Denne videon gjorde meg glad 🤣❤️ Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 MR SPEED skrev (På 11.6.2023 den 10.21): Har gått på 3D mølla ikke nesten vont i det brekte beinet snart kan jeg løpe på den igjen😁😁😁😁 Følelsen av fremgang etter lang tids motgang, det er lite som slår den, spesielt om man har løping eller lignende trening som noe en er veldig glad i å drive med. Hatt snart 1 år med frustrasjon, sinne og forvirring rundt ei lei og lang betennelse i ene foten, og endelig kan en gradvis starte å løpe igjen, selv om en fortsatt har en god vei fremover med å kombinere tålmodighet og økning i antall km/intensitet hver uke. Positive er jo at en har omsider fått kjenne på hvor viktig variasjon, styrketrening og hvile mellom øktene er, slikt har man ikke vært spesielt flink med tidligere, da har det kun vært løping, og mer løping. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Timesvis med skogsarbeid, inniblant med lydbok på øret, er rett og slett deilig. Attpåtil får man ei skikkelig solid treningsøkt, langt bedre enn å gå på treningssenter og betale for å gjøre repetive kjedelige øvelser. 2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Hyttehelg alene med hunden. Max avslapping, gåturer og god gammeldags trivsel. 😃 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeg blir glad av å se folk som tar seg 10-20 sekunder til å rygge bilen på plass og sørge for å stå rett og fint i parkeringsplassen de tar. Nøysomhet. Å gjøre seg litt flid med kantene når man måker snø. Stille opp søppelspanna rett og pent. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (14 minutter siden): Hyttehelg alene med hunden. Max avslapping, gåturer og god gammeldags trivsel. 😃 Helmaks pakke det der. Godteri og Clausthaler. 😀👍 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Radler er jævlig godt. (Har no øl osv også da, passer mindre godt til smågodt. 😉) Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg er i veldig godt humør nå til dags 😎 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå