Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At flere liker Death note gjør meg glad :)

Er du gal? Den beste serien jeg har sett på lenge!

Slutten og begynnelsen var fantastisk.

Åfyttigrisen. Gikk mail av en dame som var tilstede under foredraget mitt hos RASP i sommer. Hun skrev at hun ble så forferdelig rørt av historien min, og at hun trodde jeg hadde bidratt til å redde mange liv.

Jeg elsker jobben min.

Hva jobber du med da? Lege? Forferdelig at folk blir så syke at de utvikler spiseforstyrrelser.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Hva jobber du med da? Lege? Forferdelig at folk blir så syke at de utvikler spiseforstyrrelser.
Med mindre jeg bommer fullstendig på hvilken jobb hun snakker om, så jobber hun for LEVE, en organisasjon for etterlatte etter selvmord. De holder foredrag rundtomkring, og Aidskake forteller om Maria og gråter litt og snubler i ordene, men ting går fint. Og hun kan virkelig være stolt for det hun driver med, for det hjelper så utrolig mange.
Lenke til kommentar
Med mindre jeg bommer fullstendig på hvilken jobb hun snakker om, så jobber hun for LEVE, en organisasjon for etterlatte etter selvmord. De holder foredrag rundtomkring, og Aidskake forteller om Maria og gråter litt og snubler i ordene, men ting går fint. Og hun kan virkelig være stolt for det hun driver med, for det hjelper så utrolig mange.

Riktig, riktig. Føler meg veldig heldig som har fått denne muligheten.

Og takk - fint å høre at folk setter pris på det som blir gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...