Darkbuster Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bursdag! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hurra for deg... Jeg blir glad når ting gir mening! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) At flere liker Death note gjør meg glad Er du gal? Den beste serien jeg har sett på lenge! Slutten og begynnelsen var fantastisk. Åfyttigrisen. Gikk mail av en dame som var tilstede under foredraget mitt hos RASP i sommer. Hun skrev at hun ble så forferdelig rørt av historien min, og at hun trodde jeg hadde bidratt til å redde mange liv.Jeg elsker jobben min. Hva jobber du med da? Lege? Forferdelig at folk blir så syke at de utvikler spiseforstyrrelser. Endret 30. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 HØSTFERIE! <3 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 HØSTFERIE! <3 ... om 2 dager Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 HØSTFERIE! <3 ... om 2 dager Hatt i 4 dager allerede, men har ikke klart å prissatt den helt til no.. Ligger i sengen med en god pris og hører på skam bra musikk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva jobber du med da? Lege? Forferdelig at folk blir så syke at de utvikler spiseforstyrrelser.Med mindre jeg bommer fullstendig på hvilken jobb hun snakker om, så jobber hun for LEVE, en organisasjon for etterlatte etter selvmord. De holder foredrag rundtomkring, og Aidskake forteller om Maria og gråter litt og snubler i ordene, men ting går fint. Og hun kan virkelig være stolt for det hun driver med, for det hjelper så utrolig mange. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 At Elefun er den beste nettbutikken eg har vert borti gjør meg glad:) De er utrolig hjelpsomme, og svarer raskt på alle hendvendelser. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Vært å trent, sitter å spiser kyllingsalat og hører på musikk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det å få masse koselige meldinger av jenta jeg liker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva jobber du med da? Lege? Forferdelig at folk blir så syke at de utvikler spiseforstyrrelser.Med mindre jeg bommer fullstendig på hvilken jobb hun snakker om, så jobber hun for LEVE, en organisasjon for etterlatte etter selvmord. De holder foredrag rundtomkring, og Aidskake forteller om Maria og gråter litt og snubler i ordene, men ting går fint. Og hun kan virkelig være stolt for det hun driver med, for det hjelper så utrolig mange. Riktig, riktig. Føler meg veldig heldig som har fått denne muligheten. Og takk - fint å høre at folk setter pris på det som blir gjort. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 At det snart er helg og at kjæresten min er søt gjør meg glad Og at jeg digger jobben min Og så blir jeg glad av at jeg har så mye hyggelig rundt meg for tiden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Se hva som lå i byen i dag! Endret 2. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 kakemot: Hva ER det der??? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Wall E var der vel! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ble han vraket ?? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå