Myst Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 Valgte å dra tidlig fra kurset i dag etter å ha gjort det jeg skulle og benyttet anledningen til å gjøre unna en del ærender. Så begynte det å regne når kom hjem og ganske dårlig vær ute nå. Herlig å være helt ferdig for dagen og bare nyte innetiden mens det er grått og vått ute. 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 25. mai 2022 Del Skrevet 25. mai 2022 Poker/Blackjack, Øl og tid med familie. Jepp, denne langhelgen vet jeg blir bra! 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Nesten nøyaktig et år siden sist jeg ble ferdig med en full enhet. Etter et år med bare gjøre små ting her og der. Er en full enhet ferdig. 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skogslik Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2022 Har letet i flere dager etter en liten rådyr unge som moren har gjemt i gresset på åkeren her. Har enda ikke blitt slått på grunn av mye regn men nå blir det nok slåing de neste dagene. Endelig fant jeg den i dag! Fikk den med meg over et gjerde slik at den ikke havner i maskinen. 😄 5 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 On 6/22/2022 at 7:36 PM, Skogslik said: Har letet i flere dager etter en liten rådyr unge som moren har gjemt i gresset på åkeren her. Har enda ikke blitt slått på grunn av mye regn men nå blir det nok slåing de neste dagene. Endelig fant jeg den i dag! Fikk den med meg over et gjerde slik at den ikke havner i maskinen. 😄 Du burde spist den. Etter hva jeg har lest vil ikke den overleve uansett. Skal aldri si aldri, men rådyr skal være ganske godt kjøtt, og kalvekjøtt er sikkert enda mørere. Den blir helt sikkert revemat. Men, samfunnet har forfinet mennesket... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Det britiske rockebandet Porcupine Tree er ute med nytt album i dag, tretten år etter det forrige. Gode greier. Endret 24. juni 2022 av :utakt 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. juni 2022 Del Skrevet 26. juni 2022 Yr truet med 29 grader, lummert og jævlig i morgen. Nå er det justert ned til 22 grader og tordenvær. Lykke! 4 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Endelig kom skatteoppgjøret. Ut i fra min egen beregning sist når sendte inn så forventet jeg å gå i null eller få restskatt pga utleieinntektene, men tvert i mot fikk jeg en del tilgode. Dette må være feil tenkte jeg, og ringte inn og behandleren bekreftet at alt var lagt inn og beregnet riktig. Positivt overrasket. Trengte de pengene sårt. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Etter ett helt år med jobbsøking, intervjuer, avslag, avslag (nei, ikke skriveleif), depresjon og refleksjon, omsider klart å få jobbtilbud. Drømmejobb eller ei, etter visst tidspunkt er jobb jobb og inntekt inntekt. Endelig kan bruke sommeren til noe fornuftig. 4 4 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Caprica skrev (På 24.6.2022 den 5.05): Du burde spist den. Etter hva jeg har lest vil ikke den overleve uansett. Skal aldri si aldri, men rådyr skal være ganske godt kjøtt, og kalvekjøtt er sikkert enda mørere. Den blir helt sikkert revemat. Men, samfunnet har forfinet mennesket... Ulvemat mener du vel? Går ikke Reven etter mindre dyr? Hare, rotter og andre gnagere etc, og en katt og fugl her og der? Ellers kommer det an på om moren ble skremt bort, eller har forlatt kalv fordi den er "stor nok"... Om den dier fremdeles så er den nok i fare for å dø... Min onkel og hans familie tok hånd om en rådyrkalv og foret den opp med melk og for helt til den ble voksen, så slapp de den løs. Han er jeger da, men opptatt av at dyra skal klare seg. Var vel litt fordi barna og kone også synes det var stas. De kom på tv og greier og aviser, rene dyrehagen. Edit jo leste meg opp, rådyr er på menyen til rev, men er vel mest åtsel etc. Endret 30. juni 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Myst skrev (6 timer siden): Etter ett helt år med jobbsøking, intervjuer, avslag, avslag (nei, ikke skriveleif), depresjon og refleksjon, omsider klart å få jobbtilbud. Drømmejobb eller ei, etter visst tidspunkt er jobb jobb og inntekt inntekt. Endelig kan bruke sommeren til noe fornuftig. Fyfaen, er så glad på dine vegne 🥰 Dette unner jeg deg skikkelig!!❤ Gratulerer så masse med jobb!! 🥳 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 16 hours ago, Gouldfan said: Ulvemat mener du vel? Går ikke Reven etter mindre dyr? Hare, rotter og andre gnagere etc, og en katt og fugl her og der? Ellers kommer det an på om moren ble skremt bort, eller har forlatt kalv fordi den er "stor nok"... Om den dier fremdeles så er den nok i fare for å dø... Min onkel og hans familie tok hånd om en rådyrkalv og foret den opp med melk og for helt til den ble voksen, så slapp de den løs. Han er jeger da, men opptatt av at dyra skal klare seg. Var vel litt fordi barna og kone også synes det var stas. De kom på tv og greier og aviser, rene dyrehagen. Edit jo leste meg opp, rådyr er på menyen til rev, men er vel mest åtsel etc. Reven tar rådyr, i alle fall kalver. Ja, burde jo fore den opp hjemme på tunet, i stedet for at den blir revemat. Så kan man slakte den til jul. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Årets første egne jordbær. -k 2 Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Riving av vindkraftturbiner Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Siesta-mann skrev (4 timer siden): Reven tar rådyr, i alle fall kalver. Ja, burde jo fore den opp hjemme på tunet, i stedet for at den blir revemat. Så kan man slakte den til jul. Til jul er det kun sprøstekt ribbe fra lokale slakteren i Norge, samt Julepølser,sosisser og medisterkaker,tomat, syltet agurk, sjysaus, og poteter fra åkeren og hjemmelaget surkål... Tyttebær. Og nok akkevit og juleøl. Til frokost julesylte og egg etc Endret 1. juli 2022 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 GiaMahan skrev (20 timer siden): Fyfaen, er så glad på dine vegne 🥰 Dette unner jeg deg skikkelig!!❤ Gratulerer så masse med jobb!! 🥳 Tusen takk. Har ikke fulgt med på dine innlegg, men håper også du fant den jobben du ville ha. Typisk nok skjer det ting ALLTID etter at man forplikter seg til noe. 🙄 Ble oppringt istad av bedriften jeg hadde gitt opp håpet på og ble innkalt til ekstra samtale og omvisning. OG etterpå fikk innkalling til intervju hos en annen bedrift som hadde søkt på og også driver med spennende ting. Joda, Livet, setter pris på at det skjer ting, men holder nå, takk. 😛 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Guttungen som for første gang klarte å rulle over på magen i går. Hverken kona eller jeg fikk det med oss "live", kona på kjøkkenet og jeg på jobb. Fikk snap for litt siden der kona fikk det på film at han rullet over selv. Ble en liten feiring for meg selv i kontorlandskapet. 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Får frittstående aircondition levert i løpet av neste uke. Blir litt mer levbart i varmen da. ^^ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Endelig fått operert den grå stæren i øya da borte nå 😃😃 3 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå