Gaea Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Duriello skrev (2 timer siden): En eldre nabo har vært innlagt på sykehus i mange mnd, kommer hjem nå i morgen eller onsdag, så idag har vi (en gjeng fra nabolaget) tatt en dugnad i hagen å inne hos vedkommende, type klippet plen og vasket over kåken, fyllt opp kjøleskap etc og lagt på vei så det er null stress å komme hjem etter lang tids sykeleie👍 Ikke for selvskryt, men gjør meg glad om at en liten innsats fra få gjør iallefall en dag bedre for noen andre Så fint gjort 🥰 og veldig hyggelig å gjøre noe fint sammen. han blir sikkert veldig rørt og takknemlig ❤️ 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 (endret) Tanken på at det blir mørkere om kvedene for hver dag fremover nå. Snart er sol og varme en saga blott! Endret 23. juni 2021 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Skogslik skrev (23 timer siden): Tanken på at det blir mørkere om kvedene for hver dag fremover nå. Snart er sol og varme en saga blott! Spoiler Her er det bare å smøre seg med solkrem fremover.... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 Hvalsafari på Andøya var skikkelig kult og koselig. Spoiler Skikkelig balje av ei båt, vugga skikkelig. ^^ Var en stor flokk med dem, men de bildene ligger på minnebrikken til kameraet til foreldrene mine. Er bare dette bildet, av hvalene, jeg har fått. Jeg turte ikke å ta bilder selv med mobilen, da jeg var redd for å miste den over bord. Føltes mye kaldere ut enn "bare" 9 plussgrader.. Ganske glad for at vi ikke tok turen på vinteren for å se nordlyset i tillegg. Hadde nok fryst enda mer da. 1 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) En kald pils med gode venner på sommeren, gjerne ved vannet og litt god bakgrunnsmusikk som endrer seg fra rolig Coutry og gradvis mot Dance og techno utover kvelden, etterfulgt av lange diskusjoner og "dype" samtaler rundt hvordan man kan fikse alle problemene i verden. DA føler jeg meg glad! Endret 25. juni 2021 av Bjerknez 1 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Bjerknez skrev (På 25.6.2021 den 6.45): En kald pils med gode venner på sommeren, gjerne ved vannet og litt god bakgrunnsmusikk som endrer seg fra rolig Coutry og gradvis mot Dance og techno utover kvelden, etterfulgt av lange diskusjoner og "dype" samtaler rundt hvordan man kan fikse alle problemene i verden. DA føler jeg meg glad! Savn! Grille/pilse ved sjøen på dagen, prate skit og bare nyte livet. For så å trekke tilbake til kåken, fortsette med pilsing, pluss kanskje noe brunt, og game lett mens man finner formen. Og evt ta en tur på byen/nattmat/nach på natten. Kanskje bare jeg som drømmer tilbake til studietiden nå😄 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Sarcoex - Gnålern skrev (På 25.6.2021 den 6.39): Hvalsafari på Andøya var skikkelig kult og koselig. Skjul innhold Skikkelig balje av ei båt, vugga skikkelig. ^^ Var en stor flokk med dem, men de bildene ligger på minnebrikken til kameraet til foreldrene mine. Er bare dette bildet, av hvalene, jeg har fått. Jeg turte ikke å ta bilder selv med mobilen, da jeg var redd for å miste den over bord. Føltes mye kaldere ut enn "bare" 9 plussgrader.. Ganske glad for at vi ikke tok turen på vinteren for å se nordlyset i tillegg. Hadde nok fryst enda mer da. Bodde et år på Andøya for mange år siden. Har mange gode minner derfra. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 https://www.nrk.no/norge/advarer-om-fem-seks-timers-ko-i-grensekontrollen-pa-gardermoen-1.15559002 Slikt gjør ihvertfall meg glad. Lenke til kommentar
ABC@123 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Bra at dette gjøres noe med og droner brukes til noe godt: https://www.uasnorway.no/10-000-radyrkalver-blir-drept-av-slamaskiner-hvert-ar-mange-kan-reddes-med-droner/ Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Å få pakker i posten jeg har glemt jeg har bestilt, det blir som en liten jul/bursdag, det er hverdagsglede 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 At kamerat mitt, som har vært med meg i skog og mark, fjell og villnis i alt mulig vær i over 10 år kom til live igjen etter at jeg mistet det i i et vatn for noen uker siden. Like bra igjen nå, etter en ukes tid med dystre tegn på at det var slutt. Yay! 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Regn og mer behagelige temperaturer, og veldig snart høst. 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) Skulle egentlig være unødvendig, men føler for å presisere at det som gjør meg glad er denne måten å presentere problemet på - ikke det faktiske problemet de presenterer. Relatert: https://www.youtube.com/watch?v=Hks6Nq7g6P4 og https://www.youtube.com/watch?v=fLflYkgnNBY Endret 30. juli 2021 av Zork 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Har tatt kanalbåten Henrik Ibsen fra Lunde til Ulefoss. 😊 Og heldigvis blir mer levelig temperaturer ute nå. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Det er rart at man kan fly over skyene men man vil helst få det unnagjort for å komme dit man skal. Deilig å være privilegert og kunne ta ting for gitt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 https://www.nrk.no/norge/sokte-skogens-ro_-blei-halden-vaken-av-rave-musikk-heile-natta-1.15605502 Når de får noe annet å klage på enn snøskutere. Snøskutere kjører sjeldent om natten. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Høst = skjæremating. 😊 De er kameraskye. Men klarte ett lite snikbilde (på avstand) mens en av de var opptatt med matbollen sin. Og den andre stirra meg i senk mens den venta på tur. Var vel rundt 7-8 skjærer der før jeg tok bildet. Venta til de 2 som er tryggest på meg var igjen. De pleier som regel å kikke på pc-skjermen (kikker forbi meg) mens jeg spiller eller noe sånt. 😁 Og når jeg er ute, så hender det at de lander på et gjerde, eller ei busk, rett ved siden av meg. Kan nesten ta på dem da. Litt dårlig bilde siden jeg sto på avstand og "zoomet" inn (digitalt). 1 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 At bitcoin faller! Håper hele dritten krasjer snart. Hadde ledd så godt! 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Å se at dugnadsarbeidet i forbindelse med flytting av skaperverkstedet vårt Bitraf faktisk monner - mange bidrar - vi blir ferdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå