Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Psykake skrev (5 timer siden): Fikk en frisk og velskapt datter i natt ❤️ Gratulerer! Herlig nyhet. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Psykake skrev (8 timer siden): Fikk en frisk og velskapt datter i natt ❤️ Så hyggelig! Gratulerer så masse! ❤️ 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Kvinner som kjører ski-VM med overarmene bar (huden synes). Det er hot. 😍 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg har ikke lest én eneste nyhetssak om den amerikanske presidenten siden 20. Januar. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Slipper å betale restskatt Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Sjokoladekake gjør meg glad... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Til min store overraskelse har jeg fått solgt miniatyrer for 7000kr på to dager, jeg tviler på jeg for solgt resten jeg har lagt ut, men om jeg bare finner revolveren min og får solgt den også, så skal jeg ha nok til min onde plan. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Fant revolveren og lagt den ut for salg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Nesten null kø på systembolaget ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Kudos til både Playstation Norge for herlig og rask telefonsupport og Steam for rask gjenoppretting av konto. De som hacker/stjeler andres konto kan brenne i hjel. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 On 3/2/2021 at 4:32 PM, Psykake said: Fikk en frisk og velskapt datter i natt ❤️ Gratulerer! Langt mindre viktig, men gjorde meg glad, var at til min store overraskelse, ble en enhet med franske Gendarmes jeg hadde malt, solgt på eBay jeg syns den er flott, men figurene er for små i forhold til resten av figurene jeg bruker. Jeg hadde ikke trodd jeg fikk solgt enheten. Men det gjorde jeg nå, så det er 1000kr i lomma for de 8 figurene. Så nå om jeg bare for solgt revolveren, er jeg i mål. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Og da fikk jeg kjøpt meg et sverd til mange mange pæng. En og en halv uke med intens salg av gamle hobby saker, samt litt hjelp fra kona på slutten og jeg fikk nok til å kjøpe det. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Å sperre kortet mitt er det beste jeg har gjort. Har så langt fått tre mail om tjenester som prøver å trekke kortet. Har vel sikkert 15 ulike ting. Nå kan jeg signe opp på kun de tingene jeg vil ha Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Sitat Jaktet ulovlige snøskuterkjørere – kom tilbake til ødelagte bildekk Statens naturoppsyn ble møtt av at dekkene på biler og henger var skåret i stykker av kniv etter jakt på ulovlig snøskuterkjørere i Igelfjellet i Midtre Gauldal søndag. SNO forurenser mer enn de de jakter på. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 6x4 pakke med cider.. Ganske glad lol 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Hans Zimmer Han har musikk i alle sjangre, og alt er bra. De fleste andre artister har mye dritt og kun noen få gode låter. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Etter en spennende 24 timer, er sverdet mitt ute av tollen, så med mindre noe ille skjer, bør jeg ha det i mårra eller senest torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå