Per Nadia Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Alko. Ingenting over, ingenting ved siden. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Kald ribbe i tynne skiver. Noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det å sitte/ligge foran peisen en kald februardag og se på TV/leke med kiden. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Når ting ordner seg for @Skogslik, da blir jeg glad 🤩 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Øl. Vurderte å investere i SAVA for noen uker siden - men trakk meg i siste øyeblikk og prioriterte heller gjeld. Nå har kursen økt med latterlig 800% på få uker. Må innrømme at det svir. Det gjør direkte vondt å se på kursen øke og øke. -_- Det samme har jeg erfart tre-fire ganger det siste året. Senest med FCEL. Prøver å drukne sorgene i en stor flaske med surøl 7%. Har jo egentlig ingen ting å grine over... men svir allikevel. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Kris85 skrev (På 3.2.2021 den 19.44): Øl. Vurderte å investere i SAVA for noen uker siden - men trakk meg i siste øyeblikk og prioriterte heller gjeld. Nå har kursen økt med latterlig 800% på få uker. Må innrømme at det svir. Det gjør direkte vondt å se på kursen øke og øke. -_- Det samme har jeg erfart tre-fire ganger det siste året. Senest med FCEL. Prøver å drukne sorgene i en stor flaske med surøl 7%. Har jo egentlig ingen ting å grine over... men svir allikevel. Den dagen du investerer store summer, ja da kan du banne på at den synker 800%. Velkommen til livet😂 Så lenge du ikke har tapt penger er det ikke noe å sutre over. Potensielle gevinster og etterpåklokskap finner du overalt om du fokuserer på å lete etter det. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Pliscin skrev (6 minutter siden): Den dagen du investerer store summer, ja da kan du banne på at den synker 800%. Velkommen til livet😂 Så lenge du ikke har tapt penger er det ikke noe å sutre over. Potensielle gevinster og etterpåklokskap finner du overalt om du fokuserer på å lete etter det. 800% sant. Backtrading er en dårlig uvane. 😜 OT Hva gjør meg glad... En klem fra ei søt jente der hun presser overkroppen sin inn mot min så jeg kan føle hele hu. 😜 (Nei, jeg er ikke 16 år, jeg er 35..) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Etter en vanskelig fødsel hvor 2 valper ble dødsfødte og de 3 som kom ut ikke la på seg. Har de endelig begynt å legge på seg, og nå er feite fornøyde valper og vi kan puste lettet ut. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Fugler som tar et bad i takrenner med smeltevann fra snø. Et trivelig syn fra kontorvinduet. 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 BadCat skrev (5 timer siden): Fugler som tar et bad i takrenner med smeltevann fra snø. Et trivelig syn fra kontorvinduet. Awww, kos 🤩 Lenke til kommentar
Jovia Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Å kjenne mennesker som tar meg for den jeg er, gjør meg glad. At jeg får beundre mennesker rundt meg, gjør meg glad. Øde Nerdrum gjør meg glad 🙂 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Vandre rundt trær, kjenne lukten, skogsturer på natten, kaldt, svart, lyder. Fantastisk. Alene, glemme verden og folk. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Skogslik skrev (2 minutter siden): Vandre rundt trær, kjenne lukten, skogsturer på natten, kaldt, svart, lyder. Fantastisk. Alene, glemme verden og folk. Enig Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Dette gjør meg glad: At jeg nylig har fått vaksinert for stivkrampe, difteri, polio, kikhoste (Boostrix) lungebetennelse, influensa, og fått 1.dose hepatitt A+B og påbegynner snart HPV-vaksinasjon og fortsetter snart hepatitt A+B-vaksinasjon. God følelse å vite at jeg er mer beskyttet, men at jeg også beskytter andre ❤️ Når jeg er fullvaksinert mot hepatitt og HPV så trenger jeg kun å ta influensa neste år, siden lungebetennelse-vaksinen varer i 5 år og Boostrix i 10 år. Alt har gått greit så langt også, og ikke merket noe særlig til bivirkninger. Så også at jeg fikk den beste HPV-vaksinen også på resept, den som beskytter mot litt mer enn den andre. Den koster litt mer, men det er virkelig verdt det 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 GiaMahan skrev (2 timer siden): Dette gjør meg glad: At jeg nylig har fått vaksinert for stivkrampe, difteri, polio, kikhoste (Boostrix) lungebetennelse, influensa, og fått 1.dose hepatitt A+B og påbegynner snart HPV-vaksinasjon og fortsetter snart hepatitt A+B-vaksinasjon. God følelse å vite at jeg er mer beskyttet, men at jeg også beskytter andre ❤️ Når jeg er fullvaksinert mot hepatitt og HPV så trenger jeg kun å ta influensa neste år, siden lungebetennelse-vaksinen varer i 5 år og Boostrix i 10 år. Alt har gått greit så langt også, og ikke merket noe særlig til bivirkninger. Så også at jeg fikk den beste HPV-vaksinen også på resept, den som beskytter mot litt mer enn den andre. Den koster litt mer, men det er virkelig verdt det Nice ❤️ Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 2. mars 2021 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2021 Fikk en frisk og velskapt datter i natt ❤️ 7 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Booket påsketur på Britannia ^^ Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Psykake skrev (5 timer siden): Fikk en frisk og velskapt datter i natt ❤️ Gratulerer, du har en fin tid i vente☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå