Gunfreak Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg bestemmte meg for restarte mitt 1813 prosjekt som jeg ikke har jobbet på på en del år, og da kom jeg på at da har jeg en unnskyldning til å kjøpe sachsere som bare passer for denne perioden og ikke 1805 og spania prosjektene jeg holder på med, inkludert kuirassiere i gule uniformer. Så da har jeg bestilt en bok om deb sachiske hæren 1810-1814. Og vi har fått en ny sofa seksjon. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Den ugla øver seg til jul. Ho-ho-ho. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) BadCat skrev (16 minutter siden): Den ugla øver seg til jul. Ho-ho-ho. He he he ^^ Synes den høres ut som et menneske! Endret 28. oktober 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Okay xD Morsomste videoen jeg har sett på ganske mange år! ^^, Endret 1. november 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 At det har kommet inn over 2 millioner i donasjoner til Barnekreft Foreningen i regi av Komplett.no på Twitch. 😃 😊 Har donert en liten sum selv. https://www.twitch.tv/komplettno 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Lydene han her driver å lager, det høres ikke ut som hund, men hysterisk festlige er de. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Avgiftskutt på øl og vin. ENDELIG. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 djgudleif skrev (18 minutter siden): Avgiftskutt på øl og vin. ENDELIG. Hvor mange ører? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Ferdig med understellsbehandling av bilen Pusset bort det verste av rusten og hatt på lakk som kan brukes rett på rust Brukt sauefett på deler som ikke egnet seg å lakkere, eller som jeg var usikker på Så får jeg se til neste høst om hvor bra dette har fungert. Kun eksospotta man kan se overflaterust på nå, men kun om man ser under bilen. Ser nokså ny ut fra alle andre sider. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Taurean skrev (9 timer siden): *snip* Haha, så fascinerende konsept. Abonnert! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Nettels skrev (24 minutter siden): Haha, så fascinerende konsept. Abonnert! Var ikke min video Men ja, må vel kreve litt teknisk ferdighet å lage noe sånt. Leste en kommentar; "This is what engineering is meant for" ^^ Temmelig morsomt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Fikk en gave fra sykkelleverandøren min som inneholdt to fine trøyer, og en kopp. Plutselig en dag spurte de meg hvilken størrelse jeg brukte, og noen dager senere fikk jeg pakken i posten. 😊 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Vanskelig å finne avslappende musikk som ikke er deprimerende, melankolsk, eller bare uinspirerende, generelt og kjedelig, men disse to er ikke så verst. Endret 19. desember 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå