Erroneous Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fri fra skolen i morgen. Masse fine ting fra Bokklubben for flerfoldige tusen, men likevel gratis Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Produsere spam med Lord-Myrrah på msn når jeg egentlig burde sove. ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 At sangene på Dethalbum var forelenget OG jeg fikk med en extra plate Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sier som resten av flokken her, HELG! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Å komme inn på soverommet om natta, legge meg under dyna og merke et varmt og godt kosedyr som grynter litt idet jeg legger meg ned. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Å komme inn på soverommet om natta, legge meg under dyna og merke et varmt og godt kosedyr som grynter litt idet jeg legger meg ned. Fått deg dame? Jeg liker å få tlf-nummeret av pene jenter Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er på besøk hos veninna mi som flytta til Trondheim i sommer. Vi skal feste i kveld, shoppe i morgen og VIP-plass på Lerkendal på søndag. Hele pakka gjør meg super glad. En ting til. Pappa kom med gladmelding i går. Familien vår skal reise til Florida fra 3. - 13. Februar! Jeg glder meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg blir så happy når ting en sjelden gang virker. Sto nettopp og vasket hendene, og som vanlig den siste tiden ble vasken fullere og fullere jo lenger jeg holdt på, som resultat av tilstoppet sluk. Denne gangen rant det ikke ut i det hele tatt. Jaja, tenkte jeg, jeg kan jo prøve med den store sugekoppen, selv om det pleier å bare hjelpe litt. Sikter den inn, skubber den på plass, jukker litt, og så, SCCCHLURP! Såpevannet raser avgårde ut i en brutal malstrøm, vasken er tom og avløpet nærmest gjenfødt. Nå har jeg bare lyst til å bruke resten av dagen til å tappe vann i vasken for å se hvor fort det renner ut. Dagens lille solstreif. Endret 26. oktober 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Å komme inn på soverommet om natta, legge meg under dyna og merke et varmt og godt kosedyr som grynter litt idet jeg legger meg ned. ja. katter er alltid kos Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg blir småglad hvis folk gidder å holde opp døren for en, fremfor å smekke den igjen. Spesielt ille er det dersom det er slike dører en må ringe på og bli låst opp for. Og ja, jeg har opplevd kjerringer som rett og slett har lukket slike dører rett for nesen på meg, som om jeg skulle inn der å gjøre fantestreker. Og dersom fotgjengere/syklister vinker eller nikker lett til en når man slipper de over veien. Det er ofte de små tingene som gjør en tung hverdag litt lettere. Endret 26. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 At jeg endelig har fått tak i ny mobil Den forrige begynner å bli ganske gammel og slitt, og det føles helt ubeskrivelig herlig med en mobil som faktisk har taster som fungerer Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg blir småglad hvis folk gidder å holde opp døren for en, fremfor å smekke den igjen. Spesielt ille er det dersom det er slike dører en må ringe på og bli låst opp for. Og ja, jeg har opplevd kjerringer som rett og slett har lukket slike dører rett for nesen på meg, som om jeg skulle inn der å gjøre fantestreker. Og dersom fotgjengere/syklister vinker eller nikker lett til en når man slipper de over veien. Det er ofte de små tingene som gjør en tung hverdag litt lettere. Enig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 morradi gjør meg glad : DDD Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At jeg har kjøpt Bruce Springsteen - Magic på LP til faren min som fyller 50 i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At man får penger for å gå på skolen (stipend) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At man får penger for å gå på skolen (stipend) Man får jo strengt tatt ikke penger, mer "låne". Om man stryker o.l så må man jo betalte tilbake alt. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 At vi skal stille klokka i natt, så jeg får sove en time lenger! <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ja. katter er alltid kos Nei du, kattefaen kan holde seg langt utenfor senga jeg skal sove i. Er nok dette kreket jeg prater om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå