Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så happy når ting en sjelden gang virker. Sto nettopp og vasket hendene, og som vanlig den siste tiden ble vasken fullere og fullere jo lenger jeg holdt på, som resultat av tilstoppet sluk. Denne gangen rant det ikke ut i det hele tatt. Jaja, tenkte jeg, jeg kan jo prøve med den store sugekoppen, selv om det pleier å bare hjelpe litt. Sikter den inn, skubber den på plass, jukker litt, og så, SCCCHLURP! Såpevannet raser avgårde ut i en brutal malstrøm, vasken er tom og avløpet nærmest gjenfødt. Nå har jeg bare lyst til å bruke resten av dagen til å tappe vann i vasken for å se hvor fort det renner ut.

Dagens lille solstreif.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg blir småglad hvis folk gidder å holde opp døren for en, fremfor å smekke den igjen. Spesielt ille er det dersom det er slike dører en må ringe på og bli låst opp for. Og ja, jeg har opplevd kjerringer som rett og slett har lukket slike dører rett for nesen på meg, som om jeg skulle inn der å gjøre fantestreker.

 

Og dersom fotgjengere/syklister vinker eller nikker lett til en når man slipper de over veien.

 

Det er ofte de små tingene som gjør en tung hverdag litt lettere.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
Jeg blir småglad hvis folk gidder å holde opp døren for en, fremfor å smekke den igjen. Spesielt ille er det dersom det er slike dører en må ringe på og bli låst opp for. Og ja, jeg har opplevd kjerringer som rett og slett har lukket slike dører rett for nesen på meg, som om jeg skulle inn der å gjøre fantestreker.

 

Og dersom fotgjengere/syklister vinker eller nikker lett til en når man slipper de over veien.

 

Det er ofte de små tingene som gjør en tung hverdag litt lettere.

Enig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...