Gunfreak Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Etter 7 månder fra bestilling, med nesten 6 måneder i frakt, inkludert en tur innom Aserbajdsjan der den ble forsøkt utlevert. Er Kården min her. Et typisk eksempel på en senere kårde bladet alene er godt over en meter, når man setter sverdet på bakken er sverdet opp til brystet mitt, og det har et ganske tynt blad. 3 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Små gleder: Hjemmelaget brownies og kaffe! Brownies er veldig lett å lage, lager jeg ekstra stor porsjon så varer de i en evighet også! Oppskrift: https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/brownies/ Jeg bruker 1 dl mer mel og 1 dl mindre sukker enn i oppskriften slik at de blir bittelitt mer kakete og litt mindre søte og oboypulver som kakaopulver. Jævlig godt til en kopp kaffe. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Når naboen har dundra i gulvet av ukjent grunn hele morgenen og dagen lang, og jeg har fått nok og tar igjen med metallica. Håper de tar beskjeden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Ny jobb og nye muligheter snart ❤️ 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg "fikset" mobilen sånn at den lader igjen Løsningen var egentlig ganske enkel, ta en nål og grave ut dritten i porten Den er fortsatt veldig slitt, men lader ihvertfall når den ligger stille, så da berger jeg til Black Friday eller tilsvarende salg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Streiken er over =D Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Betalt ned hele forbrukslånet, og i morgen skal jeg slette kredittkortet (Må vente til det blir bokført) 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Bilen er Eu godkjent, og jeg fikk en mye mindre total sum en forventet på sjekk og ting som måtte fikses. Yay! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 etter over 3 år i praksis/lærling (noe utsatt osv pga corona) så fikk jeg tatt fagprøven i Byggdrifter faget. Er nå en av relativt få personer i Norge som har gått hele det ordinære løpet og fått "Meget godt bestått" i faget, Faget ble opprettet i 2014 så er enda ikke så mange som har gått ordinært løp, en god del voksen privatister riktig nok. Veldig deilig og bli ferdig med Og at jeg skulle få "Meget godt bestått" gjorde alt bare bedre 4 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er varmt ute. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Er omsider ferdig med å planlegge og tegne nytt bad. Blir en pils for å feire og telle ned dagene til håndverkerne går i gang. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er varmt ute! https://www.nrk.no/nordland/aldri-malt-en-varmere-inngang-pa-oktober-i-bodo-og-bergen-blant-annet_-_-uvanlig-varmt-i-nord-norge-1.15192480 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Et band som er godhjertet og full av kjærlighet. Synd det er oppløst. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 På vei hjem fra sykkeltur over fjellet i kveld stoppet jeg på en brygge for å se etter fotomuligheter. Kom over disse små manetene. Det var millioner av dem, sammen med morild. https://instagram.com/stories/christer_havre/2420754424294360552?utm_source=ig_story_item_share&igshid=19od0od08g8r0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå