Høstblader Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Å kikke ut på snøfnugga som fyker gjennom lufta mens du er varm og komfortabel med en kopp te inne er ikke verst~. 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Nybarbert skjegg ^^ Jeg er også nokså nybarbert. Greit å blitt Movemberbarten ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Motsatt her, fått veldig mørkt og fyldig skjegg nå, glad jeg har endelig latt det gro. Ruskeværet ute nå gjør meg også glad! Endelig litt klassisk vestlandsvær 1 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Å gå på ski uten vondt i kneet!!? generelt å ikke ha vondt i kneet snakke om Arne Næss på tinder haha 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Ferdig med julegavene på en kveld. Fem poser senere og svette. Nå er det bare kos utover ^^ Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 BuffyAnneSummers skrev (På 8.12.2019 den 16.48): Onionboy is finally going down! Trump? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Kovalevskaja skrev (På 11.12.2019 den 12.34): Å gå på ski uten vondt i kneet!!? generelt å ikke ha vondt i kneet snakke om Arne Næss på tinder haha Har du gått ifra samboeren din? I så fall er jeg STOLT over deg, og glad på dine vegne ❤️ 2 Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 En halv arbeidsdag igjen før juleferie! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Røsslyngen skrev (3 timer siden): Trump? Nei. Youtuber som groomer unge jenter for så å bruke dem. Chris Hansen intervjuer ofre og vitner på have a seat with chris hanson. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Snart 4 mnd i strekk med bading i badekaret hver kveld. Verdt hver krone jeg betaler i strøm! 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Att jeg skal sende spille pc min til reparasjon etter jul, er up fuck nå Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Skosåle skrev (22 minutter siden): Snart 4 mnd i strekk med bading i badekaret hver kveld. Verdt hver krone jeg betaler i strøm! Ååh, du er heldig. Savner å badekar..og helt enig, verdt hver krone! Hadde badekar sist da jeg bodde på Bislett. Jeg pleide å kjøre den helt ut med badebombe, tente duftlys, dempet belysning, dusjsåpe som lukter noe bær, Van Morrisons album "The Inarticulate speech of the heart" på høytaleren, og et glass rødvin. Husker da vi hadde badekar i barndommen også. Lå i det varme badekaret og hørte på regnet som plasket ned utenfor. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Har hatt boblebadekar i snart seks år. Har brukt det én gang. Ser ikke poenget med badekar for å være ærlig. Hadde det ikke stått her når jeg kjøpte leiligheta hadde jeg aldri hatt det. Skal pusse opp til høsten og da kastes det til fordel for en større dusj og ordentlig vaskeromshjørne. Brukte det mye til å vaske bikkja den tiden jeg hadde hund, så sånn det var det jo praktisk. Men å sitte nedi der og filosofere for meg selv? Nei. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 DKC skrev (16 timer siden): Har hatt boblebadekar i snart seks år. Har brukt det én gang. Ser ikke poenget med badekar for å være ærlig. Hadde det ikke stått her når jeg kjøpte leiligheta hadde jeg aldri hatt det. Skal pusse opp til høsten og da kastes det til fordel for en større dusj og ordentlig vaskeromshjørne. Brukte det mye til å vaske bikkja den tiden jeg hadde hund, så sånn det var det jo praktisk. Men å sitte nedi der og filosofere for meg selv? Nei. Det er en individuell sak. Jeg har aldri erfart at badekar er et impluskjøp. Boblebad er kanskje det. Som en pragmatisk mann så er ikke badekar min greie, men jeg vet om mange som foretrekker å bade fremfor å dusje gitt at de har tid. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Bygningen jeg bor i har 3 felles svømmebasseng. Jeg har bodd her i snart to år, og enda ikke brukt det én eneste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Juleøl. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Skurupu skrev (27 minutter siden): Bygningen jeg bor i har 3 felles svømmebasseng. Jeg har bodd her i snart to år, og enda ikke brukt det én eneste gang. Om du hadde et som bare var ditt, vile du brukt det da? (Altså helt privat uten innsyn osv.) Lenke til kommentar
Zork Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 18 hours ago, DKC said: Ser ikke poenget med badekar for å være ærlig Fordelen med badekar er når du har vært lenge ute en kald dag, blitt gjennomvåt og hutrer og fryser. Å kunne tappe et varmt bad og bare ligge der og duppe til en har fått varmen i seg igjen er fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) Ingenting slå et skåldede varmt badekar etter en 55+ timers arbeidsuke Endret 13. desember 2019 av Xaopling 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Kjøreturen hjem fra jobb på Fredagen. That feeling, skrur alltid opp volumet et par hakk ekstra. Helg gjør meg glad nå, og tanken på at det bare er en uke igjen på jobb før 2 uker med ferie. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå