...... Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 At begge tar hormonpiller med bivirkninger er vel strengt talt unødvendig? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Nei hvorfor er det det? Hvorfor skulle du stole blindt på noen andre når du selv kan sørge for at det ikke skjer uten å fjerne evnen til å skape sperm som er heller problematisk og ikke garantert reversibelt? Kvinner kan glemme pilla også, det tar bare en gang så er sjansene større for at pilla ikke funker og whoops så er du gravid. Jeg er veldig positiv for all things birth control. Er viktigere at vi sørger for at barn som ikke er ønsket ikke kommer til verden. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Dette forumet. En vakker lett regntung høstkveld etter 2-3 dager med sol og varme, og en påfølgende tørr og lettskyet morgen. Psykologiske mysterier. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Dette forumet. En vakker lett regntung høstkveld etter 2-3 dager med sol og varme, og en påfølgende tørr og lettskyet morgen. Psykologiske mysterier. Tell me more! Elsker mysterium. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Nyeste laptopen er endelig på vei tilbake til meg etter service 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Tanken om at livet ikke er så verst. Folk bryr seg stort sett bare om seg selv, så ikke bry deg om presset. Hadde du bare visst hva folk sliter med... verden er et kaos, men du er ikke verden. Men kanskje er du noens verden. Det er jeg, snart. Kanskje er det på tide å innse hva livet faktisk er, samfunnet er ikke en illusjon. Det finnes ikke en gruppe folk, bare en gruppe individer. Vi er ikke her for å synes synd på oss selv, eller for å herske over noen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Livet er hva man gjør det til. Hvis man vil ha det bedre må man endre seg, ikke skylde på omstendighetene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Slår meg på musikk... Og litt øl, siden det er Fredag idag. Og litt trening, blir kanskje glad for det også. 1 Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Skal brygge øl i dag 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Fredag. Ferdig tidlig på jobb. Musikk. Sykkeltur i høstværet. Taco. Øl. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Framtidsbiblioteket. Leser ikke så mye lenger, men jeg syns idéen er utrolig kul. At utvalgte forfattere skriver en bok som ikke kan leses på 100 år. Må være interessant å få lest de om 100 år, og se hvordan verden har forandret seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Det finnes bøker fra 1919 om du er interessert i å vite hvordan verden har forandret seg på hundre år. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Det finnes bøker fra 1919 om du er interessert i å vite hvordan verden har forandret seg på hundre år. Jøss. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Frihet, fysisk så vel som psykisk. Alt er bare midlertidig. Jobben, familien, livet, jorden, universet, tiden. Alt er bare midlertidig, for så lenge tiden "går" og energi i universet finnes så er ingen ting stabilt eller evig. Vi er ikke fanget i vår egen kropp, eller på jorden. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Høstfarger! Barns artige utsagn (første dag i ny jobb i dag, mindre skummelt enn jeg hadde sett for meg). Å vite at jeg skal ta helt fri fra skole på fredag, kanskje resten av helga og, forhåpentligvis finne på noe. 1 Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg elsker å gå i matbutikken Syntes aldri det blir kjedelig, og koser meg like mye (nesten) hver gang! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Å gå ut i skogen/fjellet når det er mørkt, noen få minusgrader og stjerneklart. Med dette på ørene: Er som om resten av verden ikke eksisterer, bare meg og naturen/universet 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå