Skjelvgråt Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) Det var ganske fantastisk med regn i natt. Var så heldig å være på telttur. Lyden av regn på teltduk er fantastisk!Ja. Det er jævlig digg. Foruten at det er gjerne jævla varmt når en våkner på sommeren somr gel så er telt eller sove ute i det fri bedre synes jeg. Føler jeg sover bedre I frisk luft. Endret 4. august 2019 av Quakecry Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Ja. Det er jævlig digg. Foruten at det er gjerne jævla varmt når en våkner på sommeren somr gel så er telt eller sove ute i det fri bedre synes jeg. Føler jeg sover bedre I frisk luft. Ja, sover helt klart bedre ute i naturen selv. Når jeg drar alene bruker jeg som regel hengekøyetelt og tarp, da får man den friske luften hele natta igjennom. Denne gangen er det telt, og man våkner jo grisetidlig uansett. Fin måte å få ålreit døgnrytme på da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 YouTube-serien hot ones! Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 YouTube-serien hot ones! Det er et kult konsept. Han får mange store stjerner til å stille opp, og jeg har sett flere der gjestene blir helt overrasket over hvor gode spørsmål programlederen stiller. Han legger seg på et litt annet nivå en Jimmy Fallon for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Pluss Sean er en bra vert og ikke ubrukelig. God på research å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 (endret) Post Nord var rask å levere til meg , gotteri og vare fra Finn....syns de burde få litt cred for dette Endret 6. august 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Rot in pieces you piece of rapey shit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Premier league. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Rot in pieces you piece of rapey shit Han ble garantert drept så han ikke kunne snakke. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Lungebetennelsen er endelig snart helt borte. Tok den siste antibiotika'en jeg skulle ta, på Fredag. Føler meg i ganske fin form. Men er fortsatt litt "groggy" i stemmen. Ifølge NHI så kan man være litt tørr i halsen opptil 1 måned etter at man har blitt frisk. Satser på at det ikke varer såpass lenge. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Lungebetennelsen er endelig snart helt borte. Tok den siste antibiotika'en jeg skulle ta, på Fredag. Føler meg i ganske fin form. Men er fortsatt litt "groggy" i stemmen. Ifølge NHI så kan man være litt tørr i halsen opptil 1 måned etter at man har blitt frisk. Satser på at det ikke varer såpass lenge. Yeeey!!! glad at du blir bedre og snart helt frisk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 At jeg faktisk har begynt å kjøpe plagg i størrelse small, og jeg liker faktisk å ha dem på meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Artig å høre tilbake på ting man lagde da man hadde en større gnist i livet 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Ïkke noe mer pollen før til neste år. Endret 15. august 2019 av Sarcoex - Gnålern 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Å bli vekket av fuglekvitring og regn. Beste vekkeklokken ever! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Liverpool seier. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Perfekt lyd, ved at det høres ut som at lyden kommer ut midt i rommet, når jeg ikke har senterhøytaler tilkoblet Rart det egentlig går an.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 (endret) Ja, og denne, ikke ofte man finner så bra kvalitets-spillmusikk lenger. Endret 19. august 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Ramen så sterk at satan selv hadde fått vondt i analen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå