Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Til oss som er glad i regn. Denne er veldig behagelig å høre på: https://www.youtube.com/watch?v=euWoxhUkf_w Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Husker jeg pleide å høre mye på rainymood.com før 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Husker jeg pleide å høre mye på rainymood.com før Takk for tips! Den visste jeg faktisk ikke om Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Bortglemt snop eller is er det beste som finnes. Kom nettopp på at jeg hadde sandwich-is i fryseren. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Bestefaren til Bruce Lee skal visst ha hatt 12 (!) damer på si Minner meg om Halvdan Sivertsen og en slektning som bodde i UK , han var visst litt av en luring Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Har halsbetennelse, ikke akuratt noe som gjør meg glad, hehe. Men jeg sitter nå her og koser meg med varm sjokolade, midt på sommeren. En ting som også er hyggelig, er at jeg har funnet roen litt igjen til å lese litt bøker. Leser Before the Storm (World of Warcraft). ^^ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Damer som sier ifra at de ikke er interessert og gir en begrunnelse. Det er så utrolig mye bedre enn å bare helt uten videre slutte å svare på meldinger sånn at man må sitte der og lure. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Damer som sier ifra at de ikke er interessert og gir en begrunnelse. Det er så utrolig mye bedre enn å bare helt uten videre slutte å svare på meldinger sånn at man må sitte der og lure. Bra det ennå finnes mennesker som har såpass respekt for andre. Kjipt det ikke funket, men bra du vet og kan flørte videre Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Har halsbetennelse, ikke akuratt noe som gjør meg glad, hehe. Men jeg sitter nå her og koser meg med varm sjokolade, midt på sommeren. En ting som også er hyggelig, er at jeg har funnet roen litt igjen til å lese litt bøker. Leser Before the Storm (World of Warcraft). ^^ kjenner jeg gleder meg å drikke varm kakao på høsten på terrassen. Og det er koselig å lese bøker! God bedring:). 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Det som gjør meg glad, er folk som planter hagene sine med blomster som humla liker, de som lager humlehoteller og generelt alle som tar vare på den viktige humla 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 søt stump på dem! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 søt stump på dem! Humler og deres stumper er skjønne. Her er en søting som har funnet nektar 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Stranger Things musikken (80-talls), mye bedre enn mye av dagens musikk 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Regnet og kalde temperaturer gjorde meg glad i dag Lufta var så frisk og deilig! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) Regnet og kalde temperaturer gjorde meg glad i dag Lufta var så frisk og deilig! Samme her <3 Skal ha meg en gåtur i regnet før jeg legger meg. Endret 30. juli 2019 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 At Tool endelig er på Spotify og jeg tar sommerferie samme dag 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Humler og deres stumper er skjønne. Her er en søting som har funnet nektar Har han rullet seg i ostepop ? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Ja, han har rullet seg i blomstenes ostepop! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Nå regner det helt viiilt i Oslo, og det gleder meg! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Det var ganske fantastisk med regn i natt. Var så heldig å være på telttur. Lyden av regn på teltduk er fantastisk! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå