Dubious Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Har fått masse penger (Skattepenger og "feriepenger"), så da får jeg betalt mesteparten av kredittkortgjelden Deretter skal jeg ringe og få maksbeløpet redusert så jeg ikke går i samme fellen igjen 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Nei, uff. Kast heller kredittkortet i søpla. Jeg har aldri eid et slikt, takk og lov for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Hyttetur med minimalt opplegg. Endret 20. juni 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Vant i forliksrådet, det ble sommer nå 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Per Danielsen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Skjærene "mine" virker ganske fornøyde etter at de fikk en halv kilos meisebolle å spise av, og rent vann. ^^ (ville skjærer). Endret 26. juni 2019 av Sarcoex - Gnålern 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Når musikk er tema, så er jeg glad for at Haldens band Poppets fra slutten av 90 åra er på Spotify. Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Presanger er en reise, et kino e.l.. Ikke penger. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Du kan jo kjøpe reiser eller kinoturer med penger? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 I det siste har alle holdt kjøpeavtalene sine på Finn.no I tillegg GØY når jeg får solgt 2 ting samme dag, i tillegg til at solgte igår og. Det har tidligere gått litt treigt, så nå tror jeg at jeg har "funnet ut av det", med tanke på annonsetekst, satt mer realistisk pris, samt at jeg har et mye bedre kamera på mobilen nå til å ta annonsebilder. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Har bestilt tur til Spania i sommer. Føler ikke et hint av Flyskam siden jeg ikke er retadert. Der er kos. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 https://m.youtube.com/watch?v=oXSlZDMBUMw Nydelig.....de fleste er jo ikke komplett som denne , blir som et maleri på lerret Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg synes regn er hyggelig og det gjør meg veldig glad! Synes det er så koselig å høre på regn som plasker ned, elsker lukten av regn og så er det så godt for alle plantene som er viktige. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg synes regn er hyggelig og det gjør meg veldig glad! Synes det er så koselig å høre på regn som plasker ned, elsker lukten av regn og så er det så godt for alle plantene som er viktige. Regn er digg! Om det går bare noen dager uten så blir jeg utålmodig og savner det. Sjekker værmeldingene daglig i håp. Er Vestlending da Skal bli mye i morgen, det gjør meg glad! 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Regn er digg! Om det går bare noen dager uten så blir jeg utålmodig og savner det. Sjekker værmeldingene daglig i håp. Er Vestlending da Skal bli mye i morgen, det gjør meg glad! Haha, jeg er vestlending selv, men bosatt på Østlandet, så jeg vet akkurat hva du mener om å savne det. Det er litt lite regn her i forhold til hvor jeg kommer ifra på kysten. Jeg synes det er så deilig med regn og frisk vind. På søndag er meldt regn hele dagen her så gleder meg veldig. Gleder meg masse til høsten og! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg trodde det bare var jeg som likte regn. Å si at man liker regn er nesen som å banne i kirka her jeg bor... 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Jeg trodde det bare var jeg som likte regn. Å si at man liker regn er nesen som å banne i kirka her jeg bor... Her også, eller unntaket var i fjor sommer. Mamma mener det er stygt vær når det regner, jeg mener det er koselig vær Endret 19. juli 2019 av Røsslyngen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå