ex-jordbærplukker Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) det som gjør meg glad er når man går på jobbintervju og sjefen blir så imponert at man får både jobb og lønnsforhøyning etter intervjuet Endret 26. mai 2019 av konspirasjonsteorist Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) https://www.nrk.no/mr/turistar-i-alesund-ma-betale-100-kr-for-utsikta_-_-det-er-galskap-1.14560095?fbclid=IwAR0REGJp-4cHrslJdZJ5AThAmygj7L42zt6D1Syir0ymP1scdgHjHZPFzWg For en fryd å se en tom terrasse og en dustete forretningsplan gå i vasken. Nå ble jeg oppriktig glad. Er ikke Ålesund synonym til gjerrig? Eller er det Sunnmøre? Jeg blir jo ikke glad, men synes sånt er morsomt. På togstasjonen møtte jeg noen engelsk språklige ungdommer som klikket på at man måtte betale 10-20 med Visakort for å gå på toalettet.. Robbery tror jeg de kalte det. Er klart når man lever i et bompenge-land så tror man at resten av verden tåler det også.. Det hadde blitt revolusjon andre steder, i Sverige også. Endret 27. mai 2019 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Å betale for offentlige toaletter trodde jeg var mer vanlig i utlandet, enn i Norge. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Bestilt meg Galaxy S10+ i dag som jobbtelefon. Skal hente den i morra. Har en Mate 20 Pro fra før, men mista den ned noen stiger... Forsåvidt fornøyd med den, men ting er ikke like forseggjort og så er det usikkerheten med Huawei for tiden. Kommer til å savne nattmodusen da. Endret 27. mai 2019 av CFM Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Har for lav lønn nå. Har ett ønske om å få gjennomsnittliglønn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Å betale for offentlige toaletter trodde jeg var mer vanlig i utlandet, enn i Norge. Det er blitt ganske vanlig nå, trur jeg. Det er i hvert fall mitt inntrykk. Er slik på togstasjoner selv i mellomstore byer, nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Å betale for offentlige toaletter trodde jeg var mer vanlig i utlandet, enn i Norge. Mange steder har jo faktiske ansatte som driver toalettene og tar i mot penger for det fra de besøkende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Å være ordentlig singel i sommer. Ett tiår siden sist. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Glad jeg ikke er singel... Nok om det, jeg er glad Liverpool vant Champions League... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Nest siste gang jeg skiftet nick på forumet , dere ble *totalt* trollet , trodde det var en ny bruker her......I laughed and laughed and then I laughed some more , hele dagen lang Endret 18. juni 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Flyttet inn i ny leilighet i forrige uke. Internetten er endelig på plass idag. Til sammenligning så hadde jeg 16/1 Mbits i den forrige leiligheten. Kunne bare få ADSL2+ der. Jeg flytta ikke pga Internett, men fordi jeg følte jeg trengte å komme meg litt videre i livet, å være mer selvstendig. Jeg bodde i en døgnbemannet leilighet før (psykatri-bolig), er også bemanning her, men ikke fullt så mange forskjellige ansatte å forholde seg til, og man må være mer selvstendig ^^. Jeg har vært endel på bruket her fra før, da tvillingbroren min har bodd her i 7-8 år. Så jeg kjenner de ansatte her og sånt litt fra før av. Hadde jeg ikke vært kjent her, så hadde jeg aldri flyttet hit, selv pga bedre Internett. Også er husleia ca 1000,- mindre. Men har vannmåler som blir lest av 1 gang i året. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det som også gjør meg glad er det jeg sliter med har blitt endel dempet. ^^ 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Var ute og handlet i dag, og sekunder etter at jeg satte meg i bilen pøste det ned, så jeg er glad jeg satt i bilen og ikke ble søkkvåt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 At jeg endelig så barefoot gen. Gråt som en bitch av grave of the fireflies, gråt enda hardere av denne. Gråt stygt minst 3 ganger. Bedre sent enn aldri. Takk for filmtips! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Ny jobb. Har i løpet av livet jobbet som utvikler for en fyr i ENK, deretter i økonomisk marginal bedrift, og videre ansatt i en millionbedrift. Og så i dag, kan jeg legge på en ekstra 0, nå er jeg utvikler/IT-potet for en bedrift som raker inn 300 mill i året. Nærmere i målet mot å jobbe i et ASA der milliardene sitter løst og bonusene strømmer inn Endret 6. juni 2019 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg er så glad fordi Kone og sønn landet trygt på Gardermoen etter fly fra Filippinene.. med uvær forsinkelser osv. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nettopp solgt bilen Får be til vår himmelfar om at han er beskjeden med regnet i sommer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 TOO FAST FOR LOVE ER DEBUT ALBUMET TIL MØTELY CRUE. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Så på svenske hwoodfruer i går , Anka burde bli mod her på diskusjon Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Teoretisk del av fagbrev bestått! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå