Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Ser på sidetallet : i 2077 er vi nok under torva hele bunten men skal ikke forundre meg om Elvis enda blir husket selv 100 år etter sin bortgang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på sidetallet : i 2077 er vi nok under torva hele bunten men skal ikke forundre meg om Elvis enda blir husket selv 100 år etter sin bortgang

2077 er 58 år til. Gjennomsnittlig levealder i Norge er noe over 82 år. Dvs at selv om gjennomsnittlig levealder ikke stiger innen 2077 (det gjør den nok), så vil en gjennomsnittlig 24-åring oppleve 2077.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

35 år siden : TMNT #1 ble publisert , lite visste de da at skilpaddene skulle blii et sånn fenomen.....

Lenke til kommentar

Det er så mye du har betalt for mye, i forhold til andre selskaper

Nei. Den der har jeg hatt rimelig kontroll på en del år, er klar over hva man må gjøre.

Enig 1 Dr når det gjelder det. 

Edit: regnet med at han også snakket om gjensidige, som vi nå nettopp fikk bekreftet. Har akkurat samme erfaring :yes:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Det er så mye du har betalt for mye, i forhold til andre selskaper

Jeg har Gjensidige og tar årlig en runde med alle tilgjengelige selskaper for å få tilbud.

Hver gang så er de andre ca. 12 000,- dyrere per år, alle sammen. Og det er ikke medregnet de 1000,- jeg får tilbake hvert år fra Gjensidige. Så 13 000,- dyrere. Det er mye penger, på akkurat samme dekning....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...