Kjøleskap Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Adblock. Hadde ikke taklet internett uten. Det stopper kanskje reklame, men du får fortsatt popups om cookies, at du i det hele tatt bruker adblock, om du vil skru på notifikasjoner, spørreundersøkelser og annet drit. Mye mer irriterende enn reklame. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Det stopper kanskje reklame, men du får fortsatt popups om cookies, at du i det hele tatt bruker adblock, om du vil skru på notifikasjoner, spørreundersøkelser og annet drit. Mye mer irriterende enn reklame. Kan aldri huske å ha opplevd noe sånt med Adblock Plus. Den ligger i bakgrunnen, og jeg legger aldri merke til at jeg engang har den installert. Adblock er helt seriøst det viktigste som finnes dersom man skal surfe på internett. Derfor jeg aldri surfer på mobilen. Er helt allergisk mot reklamer. Det eneste stedet i livet mitt jeg ikke har klart å unngå reklame, er de som henger på plakater og skilt. Det er forurensning av bybildet, og burde helt seriøst vært ulovlig. Det er tyveri av ens oppmerksomhet. Si gjerne i fra om du vet om en god Adblocker til mobiltelefon. Bruker Lightning som browser. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Beskjed om cookies er ekstremt irriterende, minst like irriterende som reklame. Jeg bruker Adblock for Samsung på mobilen, fjerner ca 90% av all reklame. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Adblock. Hadde ikke taklet internett uten. AdBlock har ødelagt internett og blant annet nettaviser da. Takk Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 AdBlock har ødelagt internett og blant annet nettaviser da. Takk Det har nettaviser klart helt selv. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Det er mange sider jeg ikke bruker Adblock, fordi de ikke har blinkende reklamer, så ja, de har ødelagt for seg selv Hadde ikke giddet se på Youtube uten adblock og nettsider laster så mye fortere Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Den her. Lego Ford Mustang 1967. https://photos.google.com/share/AF1QipPKya0v_Emns5qziw5ilWe9qB-E3b9KwdbWyTuaQGmW6YbbVDZ0ofek42gGFUOonQ?key=dFNyN0tSOVVJSG1GbzhEbTBsUGYyQTJta204TU5B Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 https://open.spotify.com/track/3uAmMs4sWGV7m9IT3GWVXW Lenke til kommentar
Lefse1 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Var på jobb i dag (jobber i butikk), kommer ut fra lageret og går til kassa siden jeg hørte det kom inn kunder. Så ser jeg at en liten gutt med moren sin går rundt og kikker i butikken. Når de kommer til kassen så sier moren "Han lurte på hvor du var, han har visst lagt sin elsk på deg." Direkte sitat fra moren, ser ut som jeg har fått en liten kamerat, koselig når småtasser spør etter meg da. Fin avveksling fra furtne gamle fruer som klager på prisen på poteter. Endret 3. mai 2019 av Lefse1 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Begynt å bruke sportsbh fast nå. Holy shit så digg. Ganske sexy også! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Begynt å bruke sportsbh fast nå. Holy shit så digg. Ganske sexy også! Elsker når dama går med det! Eller uten! WHOOo Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 De er diggere å ha på seg og koster ikke i nærheten av hva en bh koster (snakker ikke h&m crap som går i stykker bare du ser på det, gir null støtte og er lagd av barnehender). Pluss - sexy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Trodde at Buffy var en gutt , litt vanskelig å vite når det ikke står kjønn på brukern liksom Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Du hadde nok fått det med deg om du hadde involvert deg litt i tråden og ikke bare brukte den som din private dagbok. (At hun faktisk har et jentenavnsom brukernavn, attpåtil hentet fra en fiksjonell karakter fra ditt elskede Hollywood, burde vel muligens åpnet for muligheten). Edit: Trodde dette var forumkafeen. Endret 5. mai 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Trodde at Buffy var en gutt , litt vanskelig å vite når det ikke står kjønn på brukern liksom Dont feel bad, folk gjør den tabben hele tiden, men da oftest på fb hvor folk ofte kan slite med å vite hvilke kjønn jeg er siden jeg har kjønnsnøytralt navn der og profilbilder. Er hysterisk når de ikke får angrepet hverken kjønnet mitt eller utseende, så da tar de den gode gamle "du er så støgg du ikke tør ha ditt eget bilde som profilbilde". Litt moro må man jo ha! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Tjener like mye på to timer på lørdagen som jeg gjør hele denne uka på jobb. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Diskusjon.no og folkene der, geniale og hyggelige folk, og greie mods. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Little Richard. 84 år her 32 sanger https://open.spotify.com/album/18tV6PLXYvVjsdOVk0S7M8 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå