Gaea Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 https://www.youtube.com/watch?v=md3yHUqBOFE Selskapsreisen-filmene, og spesielt Jon Holmen eller "Ole Bramserud" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 TV kanalen har begynt å legge ut fulle episoder igjen. Jippi Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Når jeg møter på folk som er feitere enn meg og tenker, jeg er ihvertfall ikke så feit, og skal ikke bli det heller (Har heldigvis klart å holde meg stabil, men litt for mye vekt) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 That's a slippery slope. Hva om den personen blir større og større? Ikke sammenlign deg selv med andre. Beate er å ikke sjekke vekta heller, den går så mye opp og ned at du kan gå insane hvis du skal prøve å holde den helt stabil (vanlig at man går opp eller ned noen kilo). Beste er å sjekke hvordan klærne dine sitter på kroppen din. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Da var skattemeldingen korrigert og sendt inn. Ser ut som det kommer inn god slump med cash i år også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Videoer av folk som ikke klarer å parallellparkere. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Var på Tilbake til Ungdommen: Hot Club de Norvège på Popsenteret, lærte litt om historien til bandet og fikk med en minikonsert. Bra bruk av tid :-) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Skulle skyte neshorn, ble drept av elefant - spist av løver https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/xPr21G/skulle-skyte-neshorn-ble-drept-av-elefant-spist-av-loever?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kommentarfeltet i vg. Så gøy og lese. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Disney på norsk. De er jævla flinke på dubbing til norsk.. alltid vært. Helt ærlig så er det de norske versjonene av de gamle klassikerne som høres best ut. Ja, jeg vokste opp med norsk, og albansk og engelsk. Hjemme hadde vi til og med albansk tv. Er ingen spess grunn til hvorfor de norske er så mye bedre, annet enn at kvaliteten på dubbingen er bedre enn originalen og noen annen dubb. Ærlig talt, det høres nyyyyyyyyydelig ut på norsk! Endret 7. april 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Åsleik Engmark var i en egen klasse når det kom til dubbing. Synd at han gikk bort. Timon og Sid er priceless på norsk. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei, fy. Jeg klarer ikke norsk Disney. Helt forjævlig. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Prøvde å se Toy Story-filmene på engelsk forrige gang. Det ble bare helt feil. Lurer på hvordan det går nå som Engmark er borte. Et stort talent som vil bli dypt savnet. Apropos store talenter som gikk bort altfor tidlig, tenk å se Løvenes Konge 2 på engelsk og dermed gå glipp av åpningssangen med Jan Werner Danielsen. Det skulle jaggu tatt seg ut. Har alltid sett de nye filmene på engelsk siden jeg kom et stykke opp i tenårene, men de jeg har sett på norsk fra barndommen vil bli sett på norsk til den dagen jeg dauer. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Norsk er så vakkert. Er sikkert vanskelig for folk som er norske å helt skjønne det for det er det ene språket dere har vokst opp med, sammen med engelsk på skolen men det blir ikke helt det samme som å bruke noe hjemme daglig med feks familien og venner. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Fantastisk at våren er her Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kommer folk fra loppemarked og henter forskjellig dritt og nips i kveld. Har fylt opp 8 IKEA-poser med rot som har samlet seg ila mange år. Blir godt å starte på nytt i kjøkkenskap osv. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Vår og bilpleie. Eventuelt for MC-en og de første turene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 CV-en min vokser med realkompetanse samt diverse fritidssysler med webutvikling og spilldesign. Stiller så sykt mye høyere nå enn for 3 år sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå